De laatste 4 poetsbeurten heb ik de vlekjes op foto helemaal rondom auto. Honderden ervan. Grotere concentraties motorkap maar ook achteraan en zijflanken. Niets op ramen. Op grill niks en onderaan flanken ook niks. Dacht eerst insecten maar geen insectenresidu lees insect remains gevonden.
Poets auto om de week max 2 weken
Monello insecti - foam - rinse - foam - contactwash Monello en laatste rinse.
Fotos vlekken na 1e rinse.
Zelfs na 2e behandeling insecti geen resultaat...vlekken blijven.
Laat het telkens zeker 10 min inwerken.
Uiteindelijk na xtra 1.5u werk met nagel en xtra lichte druk wasmitt zonder te schuren maar met xtra lubricatie...honderden vlekken verwijderd. Monikkenwerk en ik ben zelfs niet religieus. Voor de aandachtige lezer, de nagel betreft uiteraard een vingernagel.
Enig idee wat dit is...toch insectenpoep ? Volgens mensen van Carclean moet ik eerder richting bomensap denken...parkeer echter nooit onder bomen mbt vogelpoep, vallende takken, bladeren...
In de hoofdstraat staat wel een bomenrij platanen maar ik parkeer me in zijstraat en achteraan mijn huis al helemaal geen bomen...
iemand die dit herkent & suggesties voor
effectieve aanpak en behandeling want auto wassen op deze manier is not fun.
Poets auto om de week max 2 weken
Monello insecti - foam - rinse - foam - contactwash Monello en laatste rinse.
Fotos vlekken na 1e rinse.
Zelfs na 2e behandeling insecti geen resultaat...vlekken blijven.
Laat het telkens zeker 10 min inwerken.
Uiteindelijk na xtra 1.5u werk met nagel en xtra lichte druk wasmitt zonder te schuren maar met xtra lubricatie...honderden vlekken verwijderd. Monikkenwerk en ik ben zelfs niet religieus. Voor de aandachtige lezer, de nagel betreft uiteraard een vingernagel.
Enig idee wat dit is...toch insectenpoep ? Volgens mensen van Carclean moet ik eerder richting bomensap denken...parkeer echter nooit onder bomen mbt vogelpoep, vallende takken, bladeren...
In de hoofdstraat staat wel een bomenrij platanen maar ik parkeer me in zijstraat en achteraan mijn huis al helemaal geen bomen...
iemand die dit herkent & suggesties voor
effectieve aanpak en behandeling want auto wassen op deze manier is not fun.
Bijlagen
Laatst bewerkt: