• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Haren verwijderen

Hmm... Ik heb nog niet veel auto's gedaan met haren erin, maar alle opgenoemde dingen werkten niet 100%. Rubberen ramentrekken of borstels haalde net als andere manieren wel een hoop los, maar ik bleef altijd nog over met kleine witte haartjes. Ook tape, kleefrollers en dergelijk werkten dan niet.

Ben ik dan de enigste die op ''mijn'' manier tapijt moest ontdoen van haren omdat er verder niks werkte?



Greetz
 
Ook realistisch blijven he, een uitgewoonde kofferbak al eens voor 90% ontdoen van haren zonder de bekleding te beschadigen is een mooie verbetering toch?
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
@ivo's - Tja, daa heb je een punt. Maar vaak kwam ik met bovenstaande opties niet verder als 50% en moest ik écht raggen met de stofzuiger en borstelen, borstelen, borstelen. Vervolgens kwam ik er achter dat het met een staalborstel en beleid op hetzelfde neerkwam als veel borstelen.

Maja, ik zal wel weer pech hebben gehad qua hondenharen. :p

Wel fijn om alle tips zo eens bij elkaar te zien!



Greetz