• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Harley Davidson

Herkenbaar. Ik ben ook nog te jong voor een dergelijke motor. Ben ook meer het type 'klaverbladklever'. Maar mijn wederhelft vind het nog niet zo'n goed idee. Is bang dat ik me te pletter rij op een racer. En die kans bestaat, want ik hou wel van een beetje doorrijden. :cool: Daarom rij ik express ook geen snelle auto. Heb in het verleden al heel erg hard gereden. Tja, ik word ook een dagje ouder :-"
Maar een Harley is en bijft wel iets speciaals!
 
Paultjuh zei:
en het geluid van zo'n motor :)
daar kan een racer eigenlijk niet tegenop

Het geluid van een ducati die flink op zijn staart wordt getrapt is anders ook niet te versmaden, net als het geluid van een V8 bij auto's
 
Even wat reacties; kan me voorstellen dat "jonge kerels" niet zo happig zijn op zo'n zware Harley en kiezen voor een supersport, maar .... die discussie voer ik al heel mijn leven, je kunt normaal op een supersport motor rijden! Je bent nog altijd zelf de baas over je rechter hand/pols. Vertel nou niet daar rij ik me mee dood, dat is flauwekul. Heb vroeger ook een Kawa 900 gereden, weet waar ik over praat. Ja, hij rijdt heel snel. Ja, hij is niet bij te houden door een auto. Je koopt een motor, net als jullie (meeste toch) een auto, je legt daar je hele ziel en zaligheid in. Jij poetsen jullie auto's of ze naar een concours moeten (SCHITTEREND!!). Jullie gaan toch ook niet die auto vermoorden? Met alle eigen risico's vandien.
Ben natuurlijk op een leeftijd (hahaha) dat het allemaal niet meer zo snel moet, ik heb de tijd. Liet het gashendel los toen het eerste kleinkind er was......
Blijft staan je hebt het zelf voor het grootste gedeelte in de hand.o:)
 
stimpy68 zei:
Smaken verschillen gelukkig :-"

klopt, een racers die hem goed door trekt klinkt ook heel mooi, zo'n ducatti ook
maar ik zie mij later wel op zo'n harley zitten met een open helm, zonnebril op
dan ga ik ook spontaan een sigaar roker :) puur voor de looks
maar voorlopig hou ik het lekker bij m'n racer

en dat van dood rijden, tjah je moet verstandig rijden en gas geven als het kan
moet je niet zoals mij gas geven als het kan en er toch nog 1 politie auto achter je zitten ]-0
 
even nog een laatste korte reactie op het 'doodrijden': ik rij absoluut niet wild, ben geen bumperklever, maar rij vaak wel iets te hard, ook op de cruise contol. Uiteraard heb je een groot deel zelf in de hand (letterlijk en figuurlijk op een motor). M'n vrouw is niet zozeer bang voor gekke capriolen van mij als wel van onoplettende medeweggebruikers. Op een motor ben je in sommige gevallen gewoon minder zichtbaar dan met een auto. Ze heeft liever een open 2-zitter op 4 wielen. Heb ik uiteraard ook geen bezwaar tegen:D

Blijft staan dat ik, bij het wederom openen van dit topic, weer uitgebreid heb zitten kijken naar de foto's. Wat een prachtige machine!