• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

heeft dodo purple haze pro nut ?

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
50
Mijn panel potjes zijn zo goed als op. Het gaat namelijk over de purple haze. Het is namelijk dat ik bijna elke maand de auto in de wax zet. Heeft het dan wel eigenlijk nog wel nut om de pro versie te nemen in plaats van de gewone purple haze. Als het wel zo is wat heeft het dan voor extra toevoeging dan alleen de standtijd. Ps ik moet wel zeggen dat ik werk met de blue velvet en daar boven op de purple haze. En zijn er al ervaringen met de pro ?

Geen idee ( nog ).
De vraag die bij mij omhoog kwam was: huh, elke maand in de wax ? Is dat niet beetje veel ?! Juist de betere waxen gaan toch echt wel 2 tot 3 maanden mee ( wellicht ondergrondje sealant en hoppa )
Met jouw tempo....idd geen verkeerde vraag van je

ik wax mijn auto...... wanneer ik wil, maar ongeveer eens in de 2 weken doe ik het wel ja..
bescherming blijft indd bij vrij veel waxen, lang, maar ik heb nu 5 of 6 waxjes.. en smeer ze allemaal even graag... vandaar dat ik het vaak doe (omdat ik het leuk vind)

ik denk dat het weinig nut heeft om dan pro te nemen..
maar mischien is de glans IETS beter...

mijn ervaring: glans zit in de voorbereiding, klein deel maar in de wax... dus denk niet dat het echt NODIG zal zijn.

kwa verwerking ken ik beide waxen niet!

De PRO heeft iets meer carnauba en moet doorgaan als een wax met eigenschappen van een sealant.

Als je werkt met Bleu Velvet en Purple Haze en je waxt zon beetje iedere maand. Dan heb je in mijn ogen meer dan genoeg aan de gewone.

Groet, Peter