• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HenkZaanstad

HenkZaanstad

Detailing rookie
16 sep 2012
14
2
Ik ben Henk en kom uit Zaanstad, rij in een Volvo 855R met zo'n 300 paarden onder de kap. Ben 56 jaar jong en als ik in de R rond rij dan voel ik me 30 jaar jonger :)
Erg leuk af en toe een flinke sprint te trekken met de ooh zo leuke mede weg gebruikers die dan denken ,,kijk die ouwe met zijn dubbele Simons,, De meeste zien dan alleen nog maar de achterkant aan de horizon verdwijnen w^^w

Henk

Nee dat mag Koen doen, wassen en drogen OK maar poetsen echt niet hoor.
Goed een wax laag aanbrengen is geen probleem maar echt poetsen nee daar begin ik niet aan.

Henk had zijn rijbewijs toen hij 18 was en ik heb nog nooit een auto gepoetst, het echte poetsen heb ik altijd uitbesteed aan mensen die er wel lol in hadden :-d

Op deze manier zijn er altijd weer anderen die wat centen verdienen, geen probleem mee houd de economie draaiend :)

Ik vind het prachtig er veel over te lezen en sta met plezier te kijken als een ander de machine hanteert :cool

Klik www in mijn profiel en dan foto's van mijn wagen of bekijk deze post https://forum.Carclean.com/cc_postst14793/Volvo-850R-Dark-Grey-Pearl.aspx

Feauteau's :-d

IMG_1717800x533.webp

IMG_1714800x533.webp

IMG-20120902-WA0002.webp