• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hennep's E46 sedan TiAg 2009

Deze update staat ook nog op mijn to do lijstje :)^

Goede keuze die zilver kleur !
Wat voor verf heb je er trouwens voor gebruikt ?

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Deze update staat ook nog op mijn to do lijstje :)^

Goede keuze die zilver kleur !
Wat voor verf heb je er trouwens voor gebruikt ?

Gr. Arjan

Ik heb zo'n Brake Caliper Paint Kit gehaald bij de lokale autolakken handel hier in de stad. Deze kits zijn ook te verkrijgen bij een redelijke tuningshop.
Deze moet je dan hebben
http://www.motip.com/nl/?page=23&id=733

Gr Johan
 
Vandaag binnengekomen :)

Black Carbon ACS voetpedalen set

IMG_1432.jpg


IMG_1434.jpg


IMG_1435.jpg
 
Een paar fotos van de laatste updates. De pedalen zijn geinstalleerd vandaag en de remklauwen zijn droog en voor het eerst gewassen. Ook de velgen hebben weer even een kleine beurt gehad. Ook bijgevoegd de beloofde fotos van de interieurlijsten. Helaas alleen maar van het dashboard de andere fotos zijn mislukt

IMG_1459.jpg


IMG_1464.jpg


IMG_1461.jpg


IMG_1465.jpg


IMG_1466.jpg


IMG_1468.jpg


IMG_1469.jpg
 
Mooie pedaaltjes Johan !

Je BMW is echt een plaatje :)^
Hoe bevalt die verf trouwens op je remklauwen, verkleurt niet ?

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Mooie pedaaltjes Johan !

Je BMW is echt een plaatje :)^
Hoe bevalt die verf trouwens op je remklauwen, verkleurt niet ?

Gr. Arjan

Die verf bevalt erg goed. Nu zit de lak er inmiddels een dag of 4 op en nu lijkt het meer op een laag plastic / kunststof achtig materiaal. Vuil komt er ook makkelijk af. Hoe het met de verkleuring zit is nog even afwachten. Maar anders doen we het gewoon nog een keer. Het zal nu in ieder geval een stuk makkelijker gaan.

Gr Johan
 
Weer een updatje gedaan. Nu we een kleine hebben heb ik met deze update mij wat meer gefocust op de veiligheid en een set performance remschijven gemonteerd (Brakemaxx). En omdat de remschijven er toch af gingen ook maar gelijk de remschoenen uitgewisseld. Wat overigens geen oveerbodige luxe was. Ze waren compleet op. Nu eerst nog een 500km rustig aan remmen om het loopvlak van de remschijf en de remblokken op elkaar in te laten werken en dan kunnen we ze eens echt uit testen. Het verschil is nu overigens al erg goed te merken.


IMG_1675.jpg


IMG_1674.jpg


IMG_1672.jpg



Omdat we toch wilde controleren of we ons werk goed gedaan hadden ook de remschijven even uitgeklokt. De achterste schijven lukte niet omdat daar niks van metaal in de buurt zat om de voet van het klokje op te monteren. Links voor was de afwijking 0.06mm en rechts voor was de afwijking 0.08mm.

IMG_1694.jpg


IMG_1696.jpg


IMG_1699.jpg


En nog wat plaatjes met de velgen gemonteerd. Helaas niet met de volledige auto omdat het zo ontzettend hard regende die avond, dus die houden jullie nog tegoed.

IMG_1697.jpg


IMG_1698.jpg



En oh jah voordat de heren van het CC team erom vragen de skirts zitten weer vast hoor :)^
 
Inmiddels is het alweer 2010 geworden en ik ben dit topic een beetje uit het oog verloren. Dus het wordt weer eens tijd om hier wat updates te plaatsen.

Wat is er inmiddels alweer veranderd
-Smoked achterlichten
-Smoked voor en zijknippers
-OEM m-lip kofferbakspoiler
-Deurgrepen en koffergreep in kleur
-BBK covers
-Rieger koplampspoilers
-Hagus M3 spiegels
-10mm spoorverbreders (achter)
-4x silvervision knipperbolletjes
-LED Angel Eyes
-LED mistlampen
-LED kentekenplaat verlichting

IMG_2134.jpg


IMG_2609.jpg


IMG_2614.jpg


IMG_2616.jpg


IMG_2640.jpg


IMG_2642.jpg


IMG_2658.jpg


IMG_2660.jpg


IMG_2659.jpg
 
Leuke upgrades, alleen niet echt mijn ding. Maar daar gaat het ook niet om wat een ander er van vind!
 
Zie nu pas dat je brakemax gemonteerd hebt vorig jaar :schaam Had ze vorig jaar ook onder mijn Vectra gezet, geperforeerde schijven met sportblokken, remde echt een stuk beter en duidelijker dan de originele remmerij. En het kost je kop niet, echt heel gunstig geprijst!
 
de Brakemaxx schijven bevallen mij ook prima ik ben alleen wat minder tevreden over de remblokken. Ze geven mij veel te veel remstof af. Daarom denk ik dat ik ze begin juni of juli zal gaan vervangen voor EBC Red Stuff. Nu moet ik echt elke week de velgen schoonmaken, met de oude setup kon ik dat nog weleens een weekje laten liggen.
 
Klopt, was bij mij ook, maar wees blij... dat viel nog mee in vergelijking met hoeveel remstof de blokken van mijn Audi A4 afgeven 8o Dat is nog veel meer!
 
Vandaag een kleinigheidje mogen ontvangen van Bimmerparts.nl

IMG_2827.jpg


IMG_2828.jpg


Er zijn ook nieuwe showplaten onderweg en deze hoop ik eind van de week binnen te hebben.
 
Yep een 2 delige kentekenplaathouder, superhandig. Ik gebruik ze veel op meetings of voor fotoshoots met de auto. Ik heb dan 2 reserveplaten met mijn forumnaam. Deze zitten standaard in de beugels en liggen in de kofferbak. Worden er foto's gemaakt schuif ik ze zo over de kentekenplaathouder heen en i mijn kenteken niet meer zichtbaar. Heel makkelijk en snel te plaatsen en verwijderen. De nieuwe showplaten ga ik gebruiken om kentekens van auto's die ik detail uit het zicht te houden zonder dat ik elke keer de kentekens hoef te verwijderen in photoshop:grinning:
 
Vandaag kwamen de nieuwe showplaten binnen. Nu het vrouwtje nog een logo'tje laten ontwerpen om erop te plakken. Deze zal ik gaan gebruiken voor de auto's die ik regelmatig detail. Dan hoef ik niet elke keer de nummerplaten weer weg te shoppen. Misschien gebruik ik ze ook wel voor mijn eigen wagen.


Helaas zijn alleen de stieken iets te strak voor de platen. Zodra ik de houders erop zette trok hij gelijk krom. Ik heb nog een setje liggen dus ik zal eens proberen om deze om te ruilen en kijken of deze wat minder strak zijn. Anders zal ik iets moeten verzinnen om achter de plaat te doen om hem recht te houden.


Aan de achterkant van de houder zitten twee haken, die haken achter de kentekenplaathouder van de auto en zo is heel makkelijk je kenteken niet meer zichtbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator: