Dit topic toch maar weer eens even bijwerken. De afgelopen maanden heb ik niet helemaal stilgezeten. Helaas is afgelopen kerst de voorbumper gesneuveld en dan ga je nadenken, wat moet ik nu. De oude herstellen, iets custom maken, compleet nieuwe voorkant, het beste maken van de huidige situatie
De schade
In de tussentijd ook de schakelpook, handrem en armsteunhoes vervangen voor een Alcantara exemplaar
De interieurverlichting vervangen voor LED exemplaren
Na
Tevens voor een prikkie een OEM M3 powerbulge gescoord. in de toekomst wil ik hiermee nog een projektje gaan doen op de motorkap.
Via E-bay een Carbon Cold Air Intake gekocht
Een paar maanden geleden een APK gehad en gelukkig goed gekeurd, dus ik kan weer een jaartje vooruit. De keurmeester gaf wel aan dat mijn schokdemper linksachter lek was en deze vervangen diende te worden maar het was geen APK afkeur. En mijn remleidingen vertoonde droogte scheurtjes maar was ook nog geen APK afkeur wel en aantekening. Voor de schokdempers ben ik gelijk rond gaaan kijken wat ik wilde en uiteindelijk voor Bilstein gekozen. De nieuwe remleidingen komen hopelijk deze week binnen.
Ik was al lang niet tevreden met mijn huidige achterbumper en ik wilde daar iets anders voor. Uiteindelijk na lang zoeken een OEM M-techII achterbumper gevonden. De bedoeling was iets custom te maken met een E46 M3 CSL difussor, maar aangezien de achterbumper ABS kunststof is ging dat niet lukken. Dus de plannen even aan de kant gezet om wat verder na te denken. Met wat surfen op marktplaats kwam ik een Rieger achteraanzet tegen voor een M-techII achterbumper. Gelijk de adverteerder gemaild en die stuurde mij door naar Stroeve motorsport. Na heel wat heen en weer gebel werd het pakketje niet verstuurd omdat ze geen doos hadden. Heel toevallig kwam ik vorige maand een M-techII voorbumper tegen en toen was de keus eigenlijk snel gemaakt wat betreft de voorbumper. Stroeve ook maar gelijk gebeld met de vraag als ik iets anders mee bestelde of het dan meeverstuurd kon worden. Dit was gelukkig geen probleem.
De voorbumper
De achterbumper
Vandaag ook nog een nieuwe katalysator besteld want de huidige rammelt als een gek. De zolder ligt nu helemaal vol met onderdelen maar binnenkort zal alles eronder gaan. Het doel is om alles voor het Duitse Autosport Festival in Assen klaar te krijgen maar uiterlijk voor eind augustus. Dan is het namelijk weer de beste show van Nederland en Belgie georganiseerd door TWA. Die wil ik niet missen.
Naast een 2e kind die er binnekort aankomt dus nog volop werk te doen.