• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

het leer van de X-type aangepakt met mothers onderhoudset

Arno Overman

Detailing addict
1 aug 2016
95
63
50
Capelle aan den IJssel
Hallo beste mededetailers,

Na een aantal leeronderhoudsets gebruikt te hebben met onbevredigende resultaten ook van Mcguiars heb ik een Mothers onderhoudset aangeschaft bij carclean op de oliebollenavond samen met nog andere producten zoals dodo born to be mild autoshampoo, een monello droogdoek, monello buffdoeken, collinite 845 wax, dodo ruitenreiniger met mintgeur, dus vandaag eens even goed de Jaguar verwend :)
Echt mooi om te zien wat voor resultaten je kan behalen met goede spullen :)

Ik moet alleen ooit nog eens de kale plekken bijwerken maar daar moet ik me nog in verdiepen, iemand tips hiervoor toevallig?
greetz,

Arno.

IMG_6950.jpg
IMG_6953.jpg
IMG_6956.jpg
IMG_6959.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat ook fijn spul idd.
Ziet er goed uit die stoelen.
Sowieso vind ik je Jag echt een geweldige auto, bevalt ie goed?
 
  • Leuk
Reactions: Arno Overman
Ik vind dat ook fijn spul idd.
Ziet er goed uit die stoelen.
Sowieso vind ik je Jag echt een geweldige auto, bevalt ie goed?

Dankjewel :)

Ik heb de Jaguar nu ruim een half jaar in bezit en ook al is ie 15,5 jaar oud, hij rijdt als nieuw en ziet er bijna zo uit.
Het is echt een heerlijke auto om te rijden, magic carpet rijgedrag, dus heerlijk comfortabel, alles automatisch en door de 3.0 v6 loopt ie supersoepel en kan je er heerlijk mee zoeven/cruisen of als een raket wegschieten met inhalen of optrekken door de AWD supergrip.

Mijn vorige auto's een Toyota Corolla en Nissan Primera ook 15 jaar oud waren echt wel bijna op toen ik ze wegdeed, maar bij deze lijkt ie pas een paar jaar oud.
Afijn, ik heb zoals je wel merkt aan mijn enthousiasme mijn jongensdroom waargemaakt en geniet er met volle teugen van.

Dankzij carclean en de kennis van de mededetailers kan ik deze ook nog eens mooi onderhouden. :)
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Altos
Je bedoeld dus Mothers? :p

Zo, dat leer had zijn poriën lekker volgescheten zitten met vuil, inderdaad. Wat een verschil, dat maakt de klus zó dankbaar.



Greetz

OEPS! ja ik bedoelde Mothers inderdaad, heb het meteen aangepast :)

Die poriën kreeg ik inderdaad met geen mogelijkheid schoon waar ik een half jaar lang van gebaald heb.
Dus ik ben inderdaad erg blij met het resultaat dankzij het Mothers setje en het advies van iemand van dit forum om dit te nemen. :)
 
Interieur ziet er zeker weer netjes uit:cool: Gebruik zelf gliptone voor mijn half leder interieur, als dat op is ook deze set van Mothers maar eens proberen;)
 
  • Leuk
Reactions: Arno Overman

Vergelijkbare onderwerpen