• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het nieuwe uiterlijk van ons forum: zo zal het er ongeveer uit gaan zien!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Naast dat we hard hebben gewerkt om het nieuwe forum naar wens aan te passen, hebben we ook veel bugs platgeslagen. Daarnaast stond het wijzigen van het uiterlijk van ons nieuwe forum op onze lijst.

Want, laten we eerlijk zijn, het huidige uiterlijk ziet er nou niet bepaald inspirerend uit. Erg saai en weinig kleur.

Hieronder zie je hoe het forum er ongeveer uit zal gaan zien!

Wat vinden jullie ervan?

conv_313.webp

• Leuk
Reacties: Jeroen Merlijn
Oef, ik vreesde dat dit het was, en een verbetering t.o.v eerder vond ik deze forum lay-out echt niet. De nieuwe ziet er wel heel goed uit!

• Leuk
Reacties: Tim
Alles beter dan het saaie grijze van nu. Alle kleur is welkom!

Webshop en forum in een zelfde jasje heeft wel wat.

• Leuk
Reacties: Tim
We zijn blij met alle positieve reacties!

De template wordt momenteel gemaakt, door de vele variabelen gaat er veel tijd in zitten. Het voorbeeld is gemaakt in Photoshop, dus we vragen nog even om jullie geduld.

We zullen blij zijn als het gereed is!

Beter als wat we nu hebben ja!

Ik mis alleen 1 ding.... Dat als je in een subtopic staat en een bericht heeft meerdere pagina's je niet de pagina kan selecteren. Je kunt nu alleen kiezen tussen OF de OP of het laatste bericht. Een selectie met pagina nr's onder de topic titel zou ik op prijs stellen!