stimpy68 zei:
Ik ben enkele jaren gebruiker van Meguairs producten, ik heb dus de nodige producten kunnen gebruiken.
En dat wist ik, daarom had ik al een beetje gehoopt dat je zou reageren :-" Maar je verhaal is erg duidelijk.
Zou het (ik doe maar een gok hoor) ook komen doordat PB ook vloeibaarder is, dat het wat makkelijker te be/ver-werken is?
Op het Meg forum, zullen ze hoop ik binnen kort een clinic (Sven uit Meg B zou komen naar NLD) geven waar ik graag wil bij zijn. Ik hoop dat ik i.v.m mijn werkzaamheden hieraan kan deelnemen. :|
Iig mijn dank voor je duidelijker uitleg.
Dibbuz zei:
Het is en blijft een kwestie van proberen. De een zal zweren bij de Meg's en de ander geeft PB de voorkeur. Neem gewoon alles
Daarmee ben ik het met je eens, iedereen heeft zo zijn voorkeur waarna ik benieuwd naar was. Ik moet nog beginnen met de bestelling, gestaag komt het door wat producten precies doen en reageren. Het zal er een grote wezen btw. Maar het viel wel op dat veel personen kiezen voor PB en/of in combinatie met Meg.
Als ik zo een keuze zou maken kwam het neer op:
Clay
SS1
SS2
SS3 of 2.5 (afhankelijk van die swirl diepte natuurlijk en altijd eerst met 1 beginnen)
PB Black Hole
Meg M21 Sealant
Meg M26 Cab wax / Of M16 (Ben er nog niet overuit wat ik nu precies het
mooiste vind, maar wie weet heeft iemand een 50/50 picture.

)
Wat vinden jullie hiervan? Of houden jullie het altijd alleen bij MEG of alleen PB?