• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Bij gele auto's moet ik altijd denken aan deze:
Bekijk bijlage 175925

Wat dacht je dan van een gele Fiat Stilo Abarth:
Bekijk bijlage 175926

Zo'n gele Stilo Abarth vond ik helemaal fantastisch. Knallende kleur, sportief Fiat model, grote velgen met dikke banden en een dikke roffel van de 2.4 liter 20 klepper 5 cilinder. Klonk allemaal best super.

Totdat.. ik er mee ging rijden. Wegligging was prima, maar de luie 2.4 had met zijn 170 pk niet het vermogen wat ik verwacht had om die 1250 kilo (meer dan een Audi a4 destijds) van de streep te krijgen en de selespeed bak had er langer voor nodig om door te schakelen dan dat ik nodig had om die complete bak te wisselen. Het voelde als een serieuze stap terug vergeleken met mijn toenmalige crx vtec. Ik heb hem laten staan ondanks dat ik hem helemaal geweldig vond en een prelude 2.2 gekocht. Daar heb ik geen spijt van gehad.

• Leuk
Reacties: Ester
Waar ken ik dat van...je rijdt Fiat en koopt daarna een Japanner...nooit meer terug gekeerd.

Sowieso is het opgegeven vermogen soms een raadsel, de 140 woest trappelende pony's in een V50 voelde in ieder geval tammer aan dan de 125 in een Primera (P10) , wel goed op toeren houden...

Ja hoooorrr we dwalen weer af, sorry Ester..:innocent:

• Leuk
Reacties: Ester
Vandaag was een speciale dag voor Het Zonnetje en mij!

Voor Internationale Vrouwendag (8 maart) waren we door Carclean uitgenodigd voor een fotoshoot, een video en een interview!
Als echte Cleanrider (en internationale vrouw) was ik natuurlijk enorm vereerd.

Het Zonnetje en ik arriveerden fashionably op tijd bij de showroom. Na het nodige water (geen koffie, vond het toch ineens wat spannend allemaal) en bijpraten kwam er wat techniek met een microfoon. Het Zonnetje stond ondertussen buiten te glimmen. Er was ook zon en veel koude wind.

Eenmaal buiten was ik stug van mening dat ik het beste tot mijn recht kwam zonder jas aan. Een echte detailer weet tenslotte wat bikkelen is. Terwijl Tim en Barro het zelfs nog koud hadden met jas, dacht ik het makkelijk vol te houden zonder jas. Dit heeft 10 minuten geduurd.

We zijn heerlijk aan de slag geweest met Het Zonnetje en ik heb ondertussen van alles verteld wat ik zelf nu eigenlijk niet meer weet. Toch een heel andere setting dan hoe ik normaalgesproken met Het Zonnetje bezig ben.

Het resultaat zullen jullie vanzelf gaan zien!

Hieronder alvast wat foto’s van The Making Of.
IMG_5735.webp

IMG_5736.webp

IMG_5737.webp

Natuurlijk kon ik het niet laten om nog even de Touchless mee te nemen en: de PBW Wheel Sealant. Erg benieuwd naar die laatste!

IMG_5738.webp

Ook nog even wat visitekaartjes van Het Zonnetje uitgedeeld én de enige sticker die ik bij me had, dus die moest Johan bewaken met zijn leven.

Mannen, bedankt voor deze toffe dag en ervaring! Het was super :sun:

Dat hoekje voor de showroom bij CC is altijd al een tochtgat geweest, vroeger toen er voor de deur nog geen andere panden stonden, en de wind uit de polder zo aan kwam waaien, en met de huidige bebouwing nog steeds.

• Leuk
Reacties: RoyR en Ester
@Cordoba ja we hadden nog gekeken om ‘m op een andere plek te zetten, maar we wilden ontzettend graag vol in de koude wind staan. Voor de echte beleving met het pand op de achtergrond!

• Leuk
Reacties: Riez