• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Belangrijkste is dat je geen paniekreactie krijgt bij zo'n spin, en niet al je aandacht naar de spin gaat en het verkeer om je heen vergeet.
Zonder tekst had ik de foto ingeschat als sinterklaasfoto (schoen gezet) :D

Joepie, ZONdag en na het ochtendritje en bakkie, even aan de slag geweest.

Stuur gereinigd met Matte Opaco, paardenhaar borstel, wat Per Tutti doeken en: warm water.
IMG_2305.webp

Moet zeggen dat het stuur zeker weer wat matter en vooral schoner is. Alleen wat mij verbaasde is dat het middelste gedeelte (waar het SEAT embleem zit) nog het meest plakte na het afnemen. Dat kan residu van het product zijn, alleen daarom had ik het juist 3x afgenomen (droog, nat en daarna weer droog).

Maar op de foto zie je er niks van.
IMG_2306.webp

Ester, in eerste instantie was ik even verbaasd bij de 1e foto, ik dacht namelijk 'zit ze nu te eten in de auto', maar het was geen eten, maar het hout van de borstel op het stuur die ik voor eten aanzag. :relieved: Gelukkig fout gezien, want ik denk dat je aardig gaat schuimbekken van een paardeharen borstel met Opaco.

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje