• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Ik had mijn statief bij me voor de foto’s!
Ja, kwastje is de enige manier.
Inderdaad in het zonnetje best lekker maar uit de zon behoorlijk fris.
Thuis lekker opgewarmd en een goede maaltijd gemaakt. Dat gaat er altijd wel in na een wasbeurt.

Dat je nog plek had om je auto te wassen! Ik stond gisteren in Arnhem in de file bij de wasstraat. Het werd zelfs verleidelijk om de auto door de wasstraat te trekken omdat die rij veel korter was dan de rij voor de boxen…uiteindelijk maar ongewassen huiswaarts gegaan.

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje
Nog aanvullend op de reacties op de ruitenwissers…ik heb onze Up (het Zonnetje met ander logo) voorzien van een Glaco coating. De wissers vervang ik ieder jaar. Via Winparts ben ik voor een hele set (voor en achter) 30 euro kwijt. Daar doen we niet moeilijk over.

• Leuk
Zondag even mijn nieuwe DDJ bandenborstel getest. Echt een prima ding, vind deze fijner dan mijn Gyeon borstel. Daarmee werden mijn banden schoon, maar mijn handen vies. Dat heb ik met deze borstel niet, want deze heeft een handvat.
IMG_3304.webp

DDJ Pneu Look banden reiniger vind ik ook prima spul.
Binnenkort weer even wat Gummi op de banden. Vond het nu te koud om even lekker uitgebreid te gaan detailen…

Zondag even mijn nieuwe DDJ bandenborstel getest. Echt een prima ding, vind deze fijner dan mijn Gyeon borstel. Daarmee werden mijn banden schoon, maar mijn handen vies. Dat heb ik met deze borstel niet, want deze heeft een handvat.
Bekijk bijlage 180167
DDJ Pneu Look banden reiniger vind ik ook prima spul.
Binnenkort weer even wat Gummi op de banden. Vond het nu te koud om even lekker uitgebreid te gaan detailen…
Je kan ook handschoentjes aantrekken als je de handjes schoon wilt houden :p

Dat jij in een wasbox rustig je banden schoon kan maken. Als ik dat in Arnhem bij onze wasbox doe, krijg ik een partij commentaar. Daar is het meer: schuimen, wasborstel erover heen, afspoelen en wegwezen. Drogen doet de wind wel voor je.

• Leuk