• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Oké oké, dat vind ik een mooi begin, deze aanhef. Daarbij is een rode loper (of geel) mijns inziens wel gepast wanneer ik een bezoek breng aan CC. Het verbaast mij dat deze eerder nog niet lag uitgerold, maar ik snap dat de dingen even tijd kosten.
Zelf zal ik zorgen voor gepaste kledij.
Tips zijn welkom!
(Nee, niet het t-shirt :joy: )

Het is goed te zien dat het aangetipte kleine beschadigingen zijn. Het is niet heel goed gedaan. Maar gelukkig is het de kunststof bumper, dus je hoeft niet bang te zijn voor roest.

Mijn advies om het wel professioneel te laten wegwerken. Dit is niet even met een lakstift en een beetje polijsten. Het is nog steeds spotrepair, maar wel schuren, plamuren en spuiten. Het Zonnetje is het zeker waard!

@Brinkiebrink zoals ik zei zag het plekje er dus voorheen veel beter uit, anders had ik het wel eerder op deze manier opgemerkt.
Met de jaren kan de aangetipte verf zijn versleten (kan op waterbasis zijn), en/of het is gaan werken waardoor de lak er omheen omhoog is komen te staan zoals @Cordoba beschrijft.