• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hier is Albert

albert

Detailing rookie
1 feb 2010
132
0
Hallo allemaal, mijn naam is albert maar heb liever dat ze Bére zeggen. ben 43 jaar en sinds december 2005 huisman. na de huishoudelijke taken ga ik ook wat auto's poetsen omdat dit mijn hobby is.. heb sinds kort Carclean.com ondekt en ga mij hier is in verdiepen wat er zoal op de markt is. voor de rest heb ik niet veel meer te vertellen en zal dan ook voor verdere vragen mij richten op dit forum .. hopende op een mooie samenwerking.
Mvg Bére :)

Welkom Bére :ja
Ook het virus te pakken gekregen? Het verspreid zich blijkbaar heel erg snel :jippie
Bij mij is het destijds ook op die manier begonnen: door de ontdekking van carclean ;)

Vampire zei:
Welkom Bére :ja
Ook het virus te pakken gekregen? Het verspreid zich blijkbaar heel erg snel :jippie
Bij mij is het destijds ook op die manier begonnen: door de ontdekking van Carclean.com ;)
vanaf ik mijn eerste wagen had moest deze blinken als een spiegel, elke week werd deze gewassen , en 2x per jaar gepolijst. en na 25 jaar is dit nog steeds zo gebleven. en in die tijd is er veel veranderd van produckten zo te zien hier......
Mvg Bére