• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier is ie dan; Mijn werkplaats.

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
49
Beste CC gangers,na een paar maanden van bloed zweet en tranen,mag ik jullie vol trots aan bieden,de nieuwe werkplaats van (geen naam,commercieel;) )
De entree waar door de bolides binnen komen:

P9257797.jpg


Met aan de andere zijde van de werkplaats een 3 meter lange kastenwand voor opsalg va van alles en nog wat:

P9257796.jpg

P9257803.jpg


Voor de aankleding van een kale muur een Dodo vlag op de kop getikt en een digitaal foto lijstje onder t stof vandaan gehaald,
Er zwerft ook nog ergens een Wolfgang banner rond,die moet hier ook nog bij komen hangen:

P9257800.jpg


Tevens zie je op bovenstaande foto ook mn schrobmachine voor de vloer,was na 2 keer met de hand het al aardig beu:ja
Vervolgens,met mijn rug tegen de garage deuren aan zie je de droger en de wasmachine:

P9257804.jpg


Het blonde mormel in de mans is onze Duke,die grijze in de kooi is onze Jarno,onze Roots wou niet op de foto en stond achter me.
Afijn,een beetje draaiend naar rechts,mijn zelfgemaakt keukenblok met alle detail toebehoren;

P9257805.jpg


Links daarvan zie je de Festool trolley met systainers:

P9257811.jpg


Met als inhoud:

P9257819.jpg

P9257820.jpg

P9257821.jpg

P9257822.jpg


Hier in deze hoek hangt ook de Metro vac'n'blow;

P9257823.jpg


Alsmede de altijd vrolijke Numatis George extractor;

P9257818.jpg


Keukenblok vanuit een andere hoek;

P9257810.jpg


De inhoud in willekeurige volgorde:
Doeken,spraybottles en grootverpakkingen
P9257812.jpg


Systainer met wetsand spullen,printer,ozonkanon en wat mits;

P9257813.jpg


Papier,wat pads,close in boiler,en velgenbortsels;

P9257814.jpg


In de 3 hangende kastjes zit ontzettend veel van waxen,tape's polijstmiddelen glaze sealant shampoo's lakdiktemeter en ga zo maar door;


P9257815.jpg


In de kastjes boven de koelkast/vriezer;

P9257816.jpg

P9257817.jpg


Borstels kwasten,was/wax pakketjes op voorraad,stofzuiger toebehoren,sungun,hoseblockers en wat lege bottles.
In de lades liggen mn voorraden klei de Brinkmann,diverse pads,applicators en andere kleine dingen.
De 8 Tl armaturen in het plafond laten de lakimperfecties zeer goed zien,dit in combinatie met 2x500 watt bouwlamp,sungun en Brinkmann.
Verder zit er in het plafond ook nog halogeen spots voor als we niet aan het werk zijn,deze laten hologrammen perfect zien:eyes:
Tevens zijn er 2 speakers ingebouwd voor een lekker muziekje wat weer van mijn Sonos systeem afkomstig is.
De volledige ruimte is voorzien van vloerverwarming8d en 2 schrobputjes voor afvoer van water.
Things to do: schilderen van deuren en kozijnen,en texen van de muren.
Dan moet mn werkplaats @ casa Rooijakkers klaar zijn.

Iedereen bedankt voor het lezen,en voor de gene die wil inbreken;

P9257824.jpg



Ik waak hier!!:D
 
Ik ben echt niet jaloers of zo hoor:roll

Wat een prachtige ruimte, wat een voorraad. Moge je nog vele detailklussen kunnen uitvoeren daar.

Hoe lang doe jij dit vak al Bart?
 
damn, ik wist dat je veel had.
maar dit is wel heel veel :-b
in het kastje boven de koelkast/vriezer, aardig wat (simpele) dingen dubbel liggen zie ik, zijn dit kado'tjes voor andere? ,^^
 
@ Tamer een jaar of 2 nu.
@Bartezzz,dat zijn was/waxpakketjes die ik op voorraad heb liggen voor als ik een volledige detail heb gedaan.
 
Goddamn wat een ruimte zeg echt super, en al die spullen 8-())

En ja ik ben wel gewoon jaloer hoor :)
 
Strakke ruimte, ziet er netjes en AF uit. Heb je nog iets van speciale verlichting gebruikt in de ruimte?
 
Echt een geweldige ruimte om lekker in te detailen, goeie kwaliteit speakers in het plafond...ideaal!
 
Wat een geweldige werkplek, ik ben onder de indruk :)^

Blijven de honden ook bij je als je aan het werk bent?? Gezellig mee detailen zeg maar :D
 
Allemachtig, niet zo'n beetje een klussert. Dat ademt puur vakmanschap.

Erg leuk om te zien hoe doordacht je te werk bent gegaan.
Ik kan mij goed voorstellen dat het daar lekker werken is.

Veel succes met de activiteiten.

Hans
 
@ Skybump, er zitten 8 dubbele inbouw armaturen ingebouwd met TL5HE 28 watt tl lampen kleur 840 .
@ Reny,de honden en papegaai houden me tijdens het werk gezelschap.
 
Leuk dat ze je gezelschap houden :)^

Kijkt eigen hond aan (ben bang dat die niet zo lang op de stoep wil zitten) :sob:

Kent de papegaai ook teksten?/
Zoiest als: nu de wax, nu de wax of
oh oh ik zie swirls, ik zie swirls
:D
 
Oppervlakte is ongeveer 45M²
Voorheen was het als je door de enkele deur binnenkwam een Entreen en bj keuken,de andere helft was garage.
Door het verwijderen van de tussenmuur en het plaatsen van een stalen balk is het mogelijk geworden om er 1 ruimte van te maken.
 
@ Danielle,
Een indruk zoals het ooit was,moet je je voorstellen dat ik hier iedere dag een Anatara in parkeerde:confused:
diverseauto002.jpg