• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

High-end wax met lange standtijd

Zijn er van de ibrido ook een soort pannel pots? Ik vind een volle pot van 70,- wel iets prijzig om te testen.

https://www.Carclean.com/product/Colli..._CO_915_100812
Naar mijn mening de beste wax die er is, zeker gezien prijs kwaliteit verhouding.
Zie niet in waarom een potje van boven de 100 euro beter zou zijn als deze als je de stand tijd gaat vergelijken.

Wat betreft de pro versies van Dodo, je kan ook nog de Rainforest Rub Golden Dodo Edition kopen. Dan heb je wel een pro versie die niet specifiek voor donkere lak gemaakt is en je hebt iets bijzonders :) .

bofkont;n405353 zei:
https://www.Carclean.com/product/Colli..._CO_915_100812
Naar mijn mening de beste wax die er is, zeker gezien prijs kwaliteit verhouding.
Zie niet in waarom een potje van boven de 100 euro beter zou zijn als deze als je de stand tijd gaat vergelijken.

En nog iemand die door heeft dat een pot van 100 euro niet per se beter is :-B.
Ik gebruik zelf de nr 915, maar ook de 476S. De 915 is nagenoeg onverslaanbaar in prijs/ kwaliteit.
Geeft op elke kleur, op elke auto een uitmuntende bescherming die zeker (mits goed opgebracht) dik 5 maanden blijft zitten, zelfs ook wel 6 maanden. Ik heb een testpotje gehad van de SN van Dodo, maar het trok me niet over de streep... ik hou het bij Collinite, tevens scheelt dat ook nog eens in de beurs...

Gr,
Guy

Guy, ik ben zelf ook helemaal Colonite verslaafd, ooit begonnen met de 845 die al verbluffend is.
Maar de 915 is bizar.
Mooi dat we dezelfde mening delen :-)^