• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe de auto wassen met temperaturen dicht bij de nul graden?

Nou niet meer zeuren over koude handjes ! Je bent detailer of niet ! :D

Wie wel mogen zeuren over kouden handjes zijn deze mensen. Hier is het -41 graden !

Ze gooien voor het demonstreren van het Mbemba efffect ook even een pan heet water van het balkon !



 
Vanmiddag mijn bestelling opgehaald bij Lasaulec:
20121218_zps93ae243b.jpg

Bij deze temperaturen niet nodig maar er komt vast nog wel weer een koude periode aan. Hier zit echter geen voering in van lamshaar, maar een soort foamcoating. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen.
 
Wassen bij temperaturen dicht bij het vriespunt ben ik van genezen. Eenmaal mijn toenmalige daily gepoetst (porsche 944) omdat er iemand van de autoweek langs kwam voor een interview en wat foto's.
Daags daarna stond ik om 6u in de ochtend aan mijn deur te trekken. Ging dus mooi niet open... Leg dan maar eens uit aan je werkgever waarom je te laat bent.
 
Had dan je deurrubbers ook drooggemaakt na het wassen. En de binnenkant van je deur, waar de rubbers en de deur contact maken zeg maar.
 
nope. Maar het was meer het mechanisme dat vast zat. Die deurrubbers zaten netjes onder de baseline.
 
gelukkig is het inmiddels weer goed op temperatuur.. ik wil zelfs binnenkort weer met de klei, cleaner en wax aan de gang...

ik had het topic een poos niet meer gezien omdat ik standaard geen mail krijg van nieuwe posts (kan ik dat ergens instellen ??)