• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe ga je de heilige koe beschermen deze winter?

Dr. Pepper;344648 zei:
Mijne wordt aangepast

Ik laat namelijk op dit moment een Bespoke wax blenden in engeland bij MK-Kathalos


Wat is "bespoke" ? Hybrid, carnabau? Kun je deze term uitleggen?
 
Nanolex Wash Coat! Heerlijke geur, meest makkelijk te verwerken product, en een redelijk goede duurzaamheid voor ALLE onderdelen, in plaats van alleen het plaatwerk.
 
Als tijdens-de-winter bescherming heb ik Nanolex Washcoat.
Morgen eens proberen op de VW van een maat van me.
 
Even licht polijsten
Black Hole
Ex-p sealant 2 laagjes
Dodo Juice Blue velvet erover

En dan maar hopen dat het de lente van 2014 haalt...
 
Ik ga het mezelf niet te moeilijk maken. Ik heb c.pro hydro2 besteld en ga zodra het weer een beetje meewerkt de auto goed wassen en deze coat toepassen. Hopelijk is het een beetje bestand tegen de winterserse invloeden en heeft het een redelijke standtijd. Halverwege de winter kan ik het nog eens herhalen (indien het niet vriest)... in het voorjaar komt er wel weer een full detail uiteraard.
 
Volgens mij HET winterproduct van dit moment:
https://forum.Carclean.com/cc_postst17279/-Review--Nanolex-washcoat.aspx#post344758
 
Van de week heb ik haar toch een laagje Collinite 845 gegeven, meer niet. Al is ze zo stroef als maar kan,... :|

Nadat ik de binnenkant schoon had, kon de buitenkant echt niet meer. De mega grote aanpak komt in het voorjaar wel weer eens.
 
In Kampen de auto een laagje gtechniq c2v3 geven en tijdens de wintermaanden toppen met Nanolex washcoat ;)