• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe is dit 'schoon' te krijgen

Ik wil niet lullig doen (of stiekum toch) maar menig poedercoater kan ook glasparelstralen (stralen met fijne glasparels)
Dan heb je dus voor de dikkere armspieren zitten poetsen.

Geef in ieder geval (boodschap gericht aan anderen....) aan je coater door wat je gedaan hebt en met wat
Dan kan de coater nagaan of hij nog chemisch iets moet neutraliseren
Je zal de eerste niet zijn waar de hechting naadje is omdat het bakken niet lukt...omdat er bellen ontstaan etc.

Hans
 
Ik geloof dat je met een uniball of unicone toch ook veel had weggekregen, machinaal gaat toch alles sneller dan met de hand...

Als je echt een goed middeltje zoekt voor die aanslag:
HG ontstopper of Duo ontstopper voor extra power :p
Als je lang genoeg doorwerkt verdwijnt je handschoen en je vingers en bij inademen verschrompelen je longen...ah, wat een goed spul toch :D
 
RedCat zei:
Ik wil niet lullig doen (of stiekum toch) maar menig poedercoater kan ook glasparelstralen (stralen met fijne glasparels)
Dan heb je dus voor de dikkere armspieren zitten poetsen.

Geef in ieder geval (boodschap gericht aan anderen....) aan je coater door wat je gedaan hebt en met wat
Dan kan de coater nagaan of hij nog chemisch iets moet neutraliseren
Je zal de eerste niet zijn waar de hechting naadje is omdat het bakken niet lukt...omdat er bellen ontstaan etc.

Hans
+2