• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe krassen te verwijderen uit kunststof bumper ongelakt...

masterfoudie

Detailing rookie
29 jan 2010
10
0
Volgende week een ga ik de auto van mijn ouders maar eens goed onder handen nemen. Nu hebben ze een laguna (1997) met een kunststof ongelakte bumper, waar op de hoeken diverse krassen zitten, waarschijnlijk veroorzaakt door te scherp indraaien, en vervolgens ergens langs geschuurd.
Hoe kan ik hier het beste te werk gaan??? Mijn idee is on te gaan wet-sanden....en als alles weer wat "gelijk" is, af te werken met wat cockpit spray.

Ik hoor graag jullie oplossingen.....

Ik weet dat ze van diverse merken o.a. innotech bumperspray hebben waar stuctuur inzit.
Dan kun je bij de bumperkrassen wegschuren en met zo'n spuitbusje bijspuiten zodat er weer structuur inzit.

Als je echt met beleid kan werken kan je de uitstekende delen ook smelten met een verfafbrandere en met ijzeren spullen(paperclip,plamuurmes,...) Het terug in model brengen. Ikzelf durf het niet aan... Best testen op iets dat geen waarde heeft(oud tuinmeubel oid?) Veel succes. En anders inderdaad zoals hierboven beschreven met een scherp mes bijsnijden dat je het iets verdoezeld...