• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe maak ik veilig m'n auto sneeuw vrij

Ach, zo een mooie lichtblauw metallic BMW kan best tegen een bezem hoor...

Wat zal die van de zomer teleurgesteld zijn, wanneer de auto gewassen is en de zon er lekker op staat.

Zal vast een leasebak zijn, en "die is toch nie van mij", of "ik krijg komend jaar toch weer een nieuwe" :-"

meuh

die van mij staat binnen niet zo veel last van de sneeuw, maar hij moest een dag buiten staan en toen heb ik het
met de hogedruk reiniger gedaan en weg is de sneeuw en ijs. En dan snel naar binnen.

Mijn pa trakteerde mij gister met een aanblik van 3 zo goed als sneeuw-vrije auto's.:)_[]

Kan dus met goed weer de VW Polo en de Nissan Primera weer opnieuw doen, want meneer had het met een motorfietshandschoen gedaan]-0
En dus niet nadenkend welke schade dat aan kan richten...

Ik denk dan maar zo:"Hij moet nog een hoop leren":-b

Na de volgende sneeuwbuien doen we gewoon :slotje :klap

B.K. zei:
Welke plaat draait trouwens op de achtergrond Dennis?
Justin K & DJ K - Northern Lights

Haha die vraag had ik ook al gesteld! Oud nummertje maar nog steeds wel echt fijn om te horen :-)^