• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe plaats ik een foto?

greenman

Detailing chief
9 okt 2011
371
88
44
Misschien een hele stomme vraag maar hoe plaats ik een foto?Heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam niks tegen over het plaatsen van een foto
 
  1. Klik op de A (rechts in je editor, links van het smiley knopje)
  2. Klik op het foto icoontje en voer de URL van je foto in
  3. Of: upload een foto naar onze server via het tweede tabblad.
Succes!
 
Ik wil heb vanaf mijn afbeeldingen op me pc uploaden naar de server maar moet ik ze dan vanaf mijn afbeeldingen daar heen kopieren?
 
Weet niet wat ik verkeerd doe maar als ik een url van mijn album plaats en op oke druk gebeurd er niks
 
Ja dat wel,Maar vraag me af moet ik ze van een album op internet hier op plaatsen of kan het ook van mijn afbeeldingen van me pc?
 
@ grijzepanda:
Welke browser gebruik je? Als het Internet Explorer 11 is, vergeet het dan maar. Als ik foto's moet posten, lukt het ook niet. Dan wijk ik uit naar Mozilla Firefox.
 
Via Firefox werkt het wel alleen krijg je niet gelijk de foto te zien maar moet je er op klikken is dit nog op te lossen?