• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogedrukreiniger advies

Ik heb afgelopen weekend een Bigboi Washr Flo aangeschafd. Indien gewenst en interesse, dan wil ik mijn ervaringen hier wel delen.
Beste
Graag advies en ervaring met de bigboi
Kom van een K2 maar wil iets beters de k2 heeft zen beste tijd gehad
Wel spijtig heb nu 2 keer men foam gun gebruikt op de karcher en als ik een bigboi koop gaat i maar stof happen
 
Ahh is dat zo .kan ik ook een bigboi adapter kopen voor op de karcher foam gun?
Zou nice zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, een Carclean concullega verkoopt deze adapters los. Anders kan je ze altijd een berichtje sturen. Zijn altijd erg behulpzaam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste
Graag advies en ervaring met de bigboi
Kom van een K2 maar wil iets beters de k2 heeft zen beste tijd gehad
Wel spijtig heb nu 2 keer men foam gun gebruikt op de karcher en als ik een bigboi koop gaat i maar stof happen
Ik heb de Bigboi Washr inmiddels een 4 keer gebruikt maar hij bevalt mij erg goed. De bijgeleverde foamgun werkt erg goed, geen “goedbedoelde” rommel.

De machine zelf en de slang met de verschillende spuitnippels voelt erg degelijk aan. De slang is met 8m voor mij te kort, maar je kan een 15m slang los bestellen. Ik heb zelf nog een Karcher k2 staan, maar vind de Bigboi een stuk degelijker aanvoelen.

Wel moet je even goed opletten bij het wisselen van de verschillende mondstukken, als je deze er niet goed opklikt, dan heb je kans dat je hem weg “schiet”.

mocht je specifieke vragen hebben, dan hoor ik het wel.
 
Oke bedankt voor u reactie
Ben aant twijfelen over de bigboi vs de karcher k5
Bij mijn cardetailer is er nu een kerst promo met een 15 m slang bij ipv de 8m
En zou mij ook beter uitkomen
Men k2 houd zen druk niet vast is 3 jaar oud en werkt niet top met een professionele foamgun de eerst keer wel 2 maanden geleden maar nu niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet niet of je van de k4 veel meer plezier gaat krijgen. ... indien mogelijk zou ik toch een stapje hoger gaan. Alle Kärcher HD tot de k4 lijn hebben een veel minder goed binnenwerk dan de lijn daar boven.
 
Sinds deze middag int bezit van een bigboi hd reiniger voelt goed aan .nog niet gebruikt nog geen tijd gehad .indien interesse zal ik in de week info sturen