Ja de 190 zal vast wel genoeg druk leveren. Hoeveel heb je deze dan ook betaald als ik mag vragen?
Off topic noob vraag: wat zijn QR nozzles precies? De zoekfunctie van Tapatalk levert niets op.Ik wil echt zo'n QR nozzles hebben, maar op het moment heb ik een K2 en wilde eigenlijk pas een nieuwe kopen als deze kapot gaat, dan word het zowiezo een nilfisk e150. Ik ben alleen bang dat de K2 het ook nog wel een hele tijd gaat uithouden. Ben vooral niet zo te spreken over de waaier straal wat eruit komt.
Dit is een monding als sproeikop die de hoek bepaald van je straal die er uit komt.Off topic noob vraag: wat zijn QR nozzles precies? De zoekfunctie van Tapatalk levert niets op.
Mooi spulDit is een monding als sproeikop die de hoek bepaald van je straal die er uit komt.
Aha! Snelkoppelingen dus. Weer wat geleerd.@nova_niek ,
QR staat voor Quick Release oftewel de nozzles die worden gebruikt op de hogedruk reiniger.
Welke Kranzle heb je gekocht?+1 voor Kranzle. Net als Leo overgestapt, in mijn geval van Nilfisk naar de 1152. Via een Duitse webshop voor een scherpe prijs. Wel een stukje duurder maar ga er vanuit dat hij 20 jaar mee gaat en zichzelf terugverdient. Daarnaast gewoon zoveel beter. Hij weegt >30 kilo je voelt de kwaliteit aan alles af echt een enorm verschil met de goekopere broeders. Zeer lange flexibele slang, grote waterverplaatsing, druk, enz.
Vertel dat mijn vriendin maar dat de hogedruk van 3 maanden oud alweer weg moet
LOL, ik heb precies dat gedaan toen ik na een paar maanden mijn Nilfisk verving voor een Kranzle.Vertel dat mijn vriendin maar dat de hogedruk van 3 maanden oud alweer weg moet