Sterker nog toen mijn vrouw pas het terras met de Kranzle aan het schoonmaken was zij ze zelf, "je merkt wel het verschil met de vorige (Nilfisk) HD"
Thanks! Dit lijkt me wel een handig setjeMooi, heb de mijne ook van onze buren, scheelt idd een hoop. Veel plezier er mee! Raad aan om nu even bij Ali te gaan puzzelen om de juiste quick connect koppelingen te bestellen. Dan is het nog prettiger werken.
Hd10/120 bedoel je dan ? Toevallig een linkje dan ben ik zeker over welk model je het hebt. Kan ik u de verschillen wel opnoemenOm niet weer een topic over kranzle te beginnen kaap ik deze even,
Ik ben benieuwd of er mensen ervaring hebben met de kranzle HD10, hij ligt ongeveer in dezelfde prijsklasse als de 1152tst. Het lijkt een lekker klein handzaam modelletje met dezelfde specificaties met als nadeel dat hij niet op een karretje staat. Daartegen is hij wel lekker klein om op te bergen en aangezien ik ooit een garage ga bouwen lijkt een hd10 mij mooier tegen een muur te hangen. Ik ben benieuwd of er behalve het formaat en het karretje nog andere verschillen zijn die ik over het hoofd zie.
Slangen zijn uitwisselbaar. M22 aansluiting.Die zijn uitwisselbaar neem ik aan, thanks voor de oplettendheid, weer iets om rekening mee te houden