• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogerukreiniger in de aanbieding, wie kent dit product?

bart0ving

Detailing rookie
24 nov 2012
216
0
30
http://www.1dayfly.com/nl/nl/

Vandaag in de aanbieding, is tevens ook een waterstofzuiger.

Wellicht voor iemand interessant?

Je kunt de titel ook zonder alles in hoofdletters te zetten schrijven, alles in hoofdletters staat gelijk aan schreeuwen ;) Ik heb de hoofdletters even weggehaald

ik wou exact hetzelfde doen (topic plaatsen)

was namelijk wel geïnteresseerd...

wij hebben hier nog een paar jaar oude Kärcher van 1200W 100 bar (en dat is voor het terras aan de weinige kant)
en volgens mij heeft dat ding ook niet lang meer te leven (volgens mij scheur in het plastic pomphuis want hij lekt)

Kan er zo snel geen reviews vinden maar hij is via kieskeurig bij Conrad o.a. 199 euro.
Just info..

Zou dan een goedkope karcher of nilfisk hd kopen en een aparte alles zuiger. Ben je goedkoper en beter uit denk ik

Zou persoonlijk ook eerder voor een A-merk gaan, onderling zijn er zelfs adapters beschikbaar om spullen uit te wisselen voor verschillende merken zag ik.
Handig als je toch een ander merk wilt kopen/tegenkomt en een Autobrite HD lans in bezit hebt bijvoorbeeld.