• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi! Kevin hier

kehabouter

Detailing rookie
27 jul 2014
1
0
33
Hallo allemaal!

Ik ben Kevin, 22 jaar oud en ik kom uit Rhenen.
Binnenkort wil ik hier mijn eerste bestelling gaan doen en ik hoop een hoop te kunnen leren hier!

Sinds gister rij ik in een "nieuwe" bolide waar ik ontzettend blij mee ben!
Wat ik als eerste heb gedaan is maar alle action spullen weg gegooid :roll
Dit vanwege omdat ik altijd met een spons heb gewerkt met een enkele emmer met action shampoo.. ja ik weet het :-B
Deze keer wil ik het dus echt goed doen! Want auto's poetsen vind ik niet erg :ja

Mijn bolide:

Seat Ibiza 6k2 uit 2002
1.4-16v met 75pk :)

2w4mtsz.webp

Tips en opmerkingen hoor ik graag!

Groet

Kevin

Een prima initiatief om al je Action spullen weg te gooien. Een goed advies mijnerzijds is ga veel lezen op het forum en doe het stapje voor stapje. Probeer niet alles tegelijk want je raakt gegarandeerd de weg kwijt. Op het forum staan ook uitgebreide reacties voor de detailling van de buitenzijde en van de binnenzijde van een auto. Er worden voor elke klus meerdere producten genoemd, het gaat in deze reactie vooral om uitleg te geven over alle stappen die voor een uitgebreide detail nodig zijn. Veel succes en welkom op het forum.