• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi:)

Geen idee, nooit met een extractor gewerkt maar ongetwijfeld kun je hier de info halen die je nodig hebt om dit weg te werken.

Is de lak e.d. wel in goede staat? Ga je daar nog wat aan doen?
De lak wil ik ook nog aanpakken...wordt wel handwerk, want heb geen machine oid... ik dacht met commandant 4 of 5 polijsten oid..
 
ben misschien een maar een rookie maar zou over commandant even nadenken en forum lezen voor eventuele andere opties.
 
Vloeibaar schuurpapier #4 of 5? :p
Morgen mijn zwarte vwlupo tje ophalen. Nog nooit een auto gepolijst, en wil er ook niet teveel geld aan uitgeven, het is tenslotte geen Audi oid...maar zitten kleine krasjes in de lak en wilde m tòch ff lekker opfrissen zeg maar....totaal geen kaas van gegeten
 
De lol van het detailen zit hem niet in de auto maar in het resultaat. Ik heb mijn lada samara ook gepolijst, en dat is ook totaal geen audi. Maar met het resultaat super tevreden ;)
 
Link naar --> * Basispakket voor de beginner + stappenplan * WORK IN PROGRESS
dank @Quantoxx

bekijk dit eens en lees dan rustig het een en ander door. Om je auto er knap uit te laten zien hoeft het echt geen duur ding te zijn. De grote lol en voldoening is om welke auto dan ook er op zijn / haar best uit te laten zien. Ook met minder geld kan je best al een hoop bereiken alleen gaat er dan meer moeite en tijd in zitten. Verder genoeg mensen op het forum die bereid zijn je vragen te beantwoorden en zelfs die bereidt zijn om of samen met jou bijvoorbeeld eens een auto te polijsten.
Ik heb zelf een 17 jaar oude Audi maar vind het helemaal fantastisch als dat oude wijffie van me het meest staat te glimmen in de straat of als het regent dat er 1 auto is waar een mooie beading op zit.
.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Nieuwe quote van de week:
E0E40F8A-D8CC-43DD-A628-BF0E6F021C6E.jpeg


(@Timmers522 )
 
Ik was sinds 'n tijdje ook de Hyundai i10 van mijn ouders omdat ze dat zelf niet meer kunnen. Autootje rijdt bijna niet en wordt meer vies van het stilstaan maar kon op 'n gegeven moment niet meer aanzien hoe het beestje daar stond te verkommeren. Geniet er wel van als ik hem weer heb laten shinen zelfs al zie ik hem verder niet veel. Gewoon af en toe wassen en soms 'n waxje smeren. Echt detailen heb ik tot nu toe niet echt gedaan - alleen sponningen van deuren, kofferbak en zo eens met APC+ detailkwast gereinigd. Nog niet gekleid of gepolijst (komt nog wel een keer) maar van een simpele wasbeurt kan het beestje weer mooi staan te stralen :)