• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi

JC-Chris

Detailing rookie
10 jan 2011
33
0
Hallo,

Ik ben Chris, 22 jaar, afkomstig uit Alphen aan den Rijn en ben een trotse bezitter van een Renault Clio III uit 2009.
Voor mijn werk rij ik een Renault Kangoo II uit 2009.

Mijn vorige bolide waste ik effe vlug vlug, borstel erover heen, en het zit wel goed.
Maar een vriend van mij die was zo enthousiast bezig over de onderhoud van zijn wagen dat ik ook aangestoken ben door het virus. Altijd goed nietwaar?

Op het forum lees ik vaker over auto's die door de wasstraat heen zijn gegaan.
Ik heb altijd een gevoel gehad dat dat niet zo goed was, dus altijd al zelf wassen.

Qua berichten op het forum posten zal ik niet zo actief zijn, maar lees wel mee.

Nog even een foto van mijn bolide toen die net 2 dagen oud was.

CLIO.webp

Welkom! Kijk wel uit met het detail-virus. Probeer de gevolgen onder controle te houden :lol

Bedankt voor jullie reacties.

Ik moet zeker gaan uitkijken dat het poetsvirus niet door al mijn aderen gaat lopen.
In ieder geval ga ik zaterdag mijn zomerbanden op halen bij de dealer om ze te gaan poetsen voordat ze weer gemonteerd worden.