• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda CBR 600 RR 2008

Bedankt voor de leuke reacties.
Wat betreft de dressing had ik al aangegeven dat ik het gehele loopvlak heb schoongemaakt met wasbenzine en de dressing met een oude lap nog na gewreven zodat er bij vochtigheid de rest niet kan verlopen.
Als motorrijder weet ik zelf ook goed dat dit een risico is maar als je na het maken van de foto's alles nog even goed na loopt gaat dit echt wel goed.

Foto's laat ik liever op dit formaat omdat ik regelmatig aan het uploaden ben en uiteraard plaatsen en zo heb je niet zo snel last dat je aan het maximaal zit wat maandelijks is toegestaan bij Photobucket.
De detail ruimte is gewoon mijn garage en het licht is ook ideaal om alles goed te zien.

Een laatste toewijding op de dressing dan maar. TS excuus voor Off-topic. :schaam

Ik ben zelf ook motorrijder maar ik smeer ook dressing op de wangen van mijn banden.
ik ben er niet bang voor dat door regen het wegloopt naar het loopvlak.. :no

Echter.. Waar al die afschuw vandaan komt is dat de gemiddelde Detailist die een motor aanpakt niet al te netjes doet met het aanbrengen.

en deze inconsequentie is gevaarlijk...
Ik vind de manier hoe TS het aanpakt 1 van de beste manieren als je dan toch je banden wilt dressen. :-)^

IMG_3371aangepast.webp

Vergelijkbare onderwerpen