• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Honda Civic 2011 Zwart

Michel Kuijpers

Detailing guru
13 apr 2015
1.867
173
41
Brunssum
Hi Folks,

Gisteren en vandaag eindelijk me eigen nieuwe civic een detail beurt kunnen geven.
Auto eerst goed gewassen met shampoo van meguairs en washmitt.
Toen zag ik pas hoe de staat van de auto eigenlijk was.
De vorige duitse eigenaar heeft volgens mij in een dronken bui het sleutelgat lopen zoeken :confused:
De auto zat meer onder de krassen dan swirls.
Eerst de velgen maar eens gedaan, gelijk het moment gekozen om de zomervelgen erop te gooien.
Monello Non Ferro doet weer zijn ding.
upload_2016-4-2_17-39-33.webp

Daarna is de auto gekleid met de quick detailer en clay bar van Megs.
Het viel nog mee met het kleien, kwam niet veel vuil van vanaf.
Daarna aan de slag met het polijsten onder enkele leuke krasjes die erop zaten.
Eerst M105 op yellow pad weer en gefinished met monello finale op witte pad met en DAP.

De deur, met krasjes en resultaat.
upload_2016-4-2_17-42-19.webp

Spatbord voren net bij de motorkap.
upload_2016-4-2_17-42-36.webp

En dan nog de bumper zelf.
upload_2016-4-2_17-43-24.webp

Gelukkig veel eruit gekregen :)
Daarna de auto in de sealant M21 van Megs en in de Wax M16.

Nog wat aftershots:

upload_2016-4-2_17-45-39.webp

upload_2016-4-2_17-46-6.webp

upload_2016-4-2_17-46-30.webp

Gek genoeg heb ik van de ongeveer 15 Full Details maar een paar keer een lichte kleur gehad. Die paar keer waren stukken minder leuk dan alle andere donkere auto's. Na een lange dag beuken op de lak zie je wel resultaat, maar vind dit altijd veel minder voldoening geven. :P

Greetz

Gek genoeg heb ik van de ongeveer 15 Full Details maar een paar keer een lichte kleur gehad. Die paar keer waren stukken minder leuk dan alle andere donkere auto's. Na een lange dag beuken op de lak zie je wel resultaat, maar vind dit altijd veel minder voldoening geven. :p

Greetz

Ik heb de komende tijd voornamelijk weer lichte auto's haha, komende vrijdag en zaterdag wel een zwarte golf 5.
heerlijk weer die lekkere harde duitse lak, wordt weer flink boenen ben ik bang :P

Ow, zelfs een 500. :S

Had verwacht dat jij met je vele klusjes toch wel wat zwaarder werk in huis had. :P Wel eens gedacht aan een DA met meer uitslag, zoals de Rupes LHR21 ofso?

Greetz

Ik ben af en toe inderdaad wel aan het kijken. Soms krijgen andere zaken helaas prioriteit op de financiën :p maar staat wel op de planning, de vraag is alleen wanneer het eindelijk kan.