Hi Folks,
Gisteren en vandaag eindelijk me eigen nieuwe civic een detail beurt kunnen geven.
Auto eerst goed gewassen met shampoo van meguairs en washmitt.
Toen zag ik pas hoe de staat van de auto eigenlijk was.
De vorige duitse eigenaar heeft volgens mij in een dronken bui het sleutelgat lopen zoeken
De auto zat meer onder de krassen dan swirls.
Eerst de velgen maar eens gedaan, gelijk het moment gekozen om de zomervelgen erop te gooien.
Monello Non Ferro doet weer zijn ding.
Daarna is de auto gekleid met de quick detailer en clay bar van Megs.
Het viel nog mee met het kleien, kwam niet veel vuil van vanaf.
Daarna aan de slag met het polijsten onder enkele leuke krasjes die erop zaten.
Eerst M105 op yellow pad weer en gefinished met monello finale op witte pad met en DAP.
De deur, met krasjes en resultaat.
Spatbord voren net bij de motorkap.
En dan nog de bumper zelf.
Gelukkig veel eruit gekregen
Daarna de auto in de sealant M21 van Megs en in de Wax M16.
Nog wat aftershots:
Gisteren en vandaag eindelijk me eigen nieuwe civic een detail beurt kunnen geven.
Auto eerst goed gewassen met shampoo van meguairs en washmitt.
Toen zag ik pas hoe de staat van de auto eigenlijk was.
De vorige duitse eigenaar heeft volgens mij in een dronken bui het sleutelgat lopen zoeken
De auto zat meer onder de krassen dan swirls.
Eerst de velgen maar eens gedaan, gelijk het moment gekozen om de zomervelgen erop te gooien.
Monello Non Ferro doet weer zijn ding.
Daarna is de auto gekleid met de quick detailer en clay bar van Megs.
Het viel nog mee met het kleien, kwam niet veel vuil van vanaf.
Daarna aan de slag met het polijsten onder enkele leuke krasjes die erop zaten.
Eerst M105 op yellow pad weer en gefinished met monello finale op witte pad met en DAP.
De deur, met krasjes en resultaat.
Spatbord voren net bij de motorkap.
En dan nog de bumper zelf.
Gelukkig veel eruit gekregen
Daarna de auto in de sealant M21 van Megs en in de Wax M16.
Nog wat aftershots: