• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Horror Volvo V40 terug na schadeherstel

Elke verzekeraar heeft eerste lijn en tweede lijn
En daarachter zit of eigen kennis of die huren ze in
Is maar net hoe serieus ze je nemen
Kost wat energie, maar als je principieel bent hoort dat erbij
 
Met alle respect maar die “voor foto” zegt helemaal niks.

Bij de foto van je eerste post schijn je er met goed licht op... en de voor foto is uit de juiste hoek van een afstandje genomen.

Ik kan je auto nu ook zo op de foto zetten.

En nu ik me toch minder populair aan het maken ben... ik lees zeker 3x “niet laten wassen”...

Het lijkt me duidelijk dat de auto niet gewassen is :joy:

De zijn gewoon met een doek over de vuile lak gegaan zo te zien. Hadden ze hem maar gewassen ;)

En dit is zeker weten geen wasstraat schade.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Kwestie loopt nog steeds, echter vandaag het begin maar eens gemaakt!

Goed gewassen en met meguiars klei en quick detailer behandelt.
Velgen even met Non-Ferro gedaan.
Morgen verder met polijsten..!

5045d81ff83e0fc79cace71ac318ef49.jpg

709b949b2d4f2c3b2228346fc36fb9c2.jpg

12c161f965c4d73de933358bc233efd5.jpg

53119edb6838cc0fbcb1b9f65a3cfcf7.jpg

3e7beb9b5a0c3454bb56281d00cb335d.jpg
5f60466c1fc1c005ff780ed96983d8ca.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Harrynak63
Echt om te huilen man. Is wel te fixen maar kost je gewoon weer een hoop energie. Wat zijn er helaas toch veel bedrijven die gewoon PRUTSWERK leveren.

Ook wel weer begrijpelijk. Worden uitgemolken door de verzekeraars waardoor ze voor een scheet en een knikker moeten werken.
Succes ermee.
 
  • Leuk
Reactions: rickvhaar
tja schadeherstellers van de verzekering, ook ik had die ellende, kleurverschil, krassen van het schuren onder de blanke lak, vuiltjes erin en een orangepeel waarvoor een sinasappel zich zou schamen, schadehersteller was zelfs vergeten deukjes eruit te halen.
en dat terwijl de belofte uitdrukkelijk was dat het net zo glad opgeleverd zou worden als het voorheen was.

expert van de verzekering laten komen en die vond dat de spuiter het niet netter kon, kleurverschil zag hij niet, hij was blijkbaar kleurenblind, focwa, daar had je ook helemaal niks aan.

dus bij de volgende schade maar zelf een schadebedrijf uitgezocht en verteld wat ik wilde, de baas spoot hemzelf omdat hij goed werk wilde afleveren, iets dikkere blanke laklaag voor evt na polijsten was geen probleem, en ik moet zeggen deze spuiter verstond gelukkig wel zijn vak en hij was al goed vlak toen ik hem terug kreeg, na zelf nog een keertje met de dap eroverheen geweest te zijn was ik goed tevreden.

ga voordat je het bij een schadehersteller laat maken eens kijken naar zijn afgeleverde spuitwerk van andere auto's dan kun je vaak wel zien of het een prutser is.
 
Herkenbaar!

Wat de verzekeringsmaatschappij ook zegt ik kies mijn eigen spuiter.

1x vreemd gegaan met de dealer ..... en spijt!!!!

Nu gaat al mijn spuitwerk naar schellings in Berlicum. Nog noooit slecht werk geleverd en daar is best wat afgespoten voor mij en familie :tired_face:
 
  • Leuk
Reactions: rickvhaar
Triest verhaal...

Maar er zit voor alle lezers van dit forum wel een belangrijke levensles in: veronderstel nooit dat vakmanschap vanzelfsprekend is; daar moet je actief naar zoeken...

Heb enkele jaren geleden mijn groene Audi na een ongeval laten herstellen door het carrosseriebedrijf van de officiële dealer in Leuven (België). Ik had zelf niet direct iets in de gaten omdat ik nog maar een prille detailer was ;).

Toen ik een jaar later mijn wagen wilde verkopen door “wijverkopenuwwagen” heeft de beoordelingsexpert van dat bedrijf mij gewezen op de kwaliteit (of beter gezegd het gebrek daaraan) van het spuitwerk. De waardering van mijn Audi lag daardoor ver onder mijn verwachtingen.

Ben toen teruggeweest naar mijn Audi dealer en hun reactie was: “Alles ligt binnen de toleranties van Audi.” Gevolg: de wagen partikulier moeten verkopen en voor mij nooit nog een wagen van die VAG-dealer...
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Tja, verzekeraars kijken meer naar uurloon e.d. en niet zo zeer naar de kwaliteit die ze leveren.

Wellicht een tip voor de volgende keer was je auto anders eerst zelf en overleg met de werkplaatschef dat hij niet gewassen hoeft te worden aangezien jij dat al hebt gedaan. Je had hiermee een hoop leed kunnen besparen, alleen ik weet ook dat hoe groter het bedrijf, hoe lastiger het is om deze afspraken te kunnen maken.

Maargoed, je hebt weer iets te doen en respect dat je dit doet onder deze frisse weersomstandigheden.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Triest verhaal...

Maar er zit voor alle lezers van dit forum wel een belangrijke levensles in: veronderstel nooit dat vakmanschap vanzelfsprekend is; daar moet je actief naar zoeken...

Heb enkele jaren geleden mijn groene Audi na een ongeval laten herstellen door het carrosseriebedrijf van de officiële dealer in Leuven (België). Ik had zelf niet direct iets in de gaten omdat ik nog maar een prille detailer was ;).

Toen ik een jaar later mijn wagen wilde verkopen door “wijverkopenuwwagen” heeft de beoordelingsexpert van dat bedrijf mij gewezen op de kwaliteit (of beter gezegd het gebrek daaraan) van het spuitwerk. De waardering van mijn Audi lag daardoor ver onder mijn verwachtingen.

Ben toen teruggeweest naar mijn Audi dealer en hun reactie was: “Alles ligt binnen de toleranties van Audi.” Gevolg: de wagen partikulier moeten verkopen en voor mij nooit nog een wagen van die VAG-dealer...
Ik ga al lang niet meer uit van vakmanschap.
Dat is nog maar zeer beperkt aanwezig tegenwoordig.
Wie leert er nog een praktisch vak? Een overschot aan hoog opgeleide wetenschappers maar geen man die nog wat uit zijn klauwen krijgt.
Zeer zeer droevig.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Weet niet hoe het bij en ander zit. Maar ik kan gewoon het schadeherstel bedrijf zelf uitzoeken die ik wil, zolang hij maar zit aangesloten bij de verzekering.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Weet niet hoe het bij en ander zit. Maar ik kan gewoon het schadeherstel bedrijf zelf uitzoeken die ik wil, zolang hij maar zit aangesloten bij de verzekering.
Nog nooit meegemaakt. Wil ik zo houden.
Prive althans niet. Zakelijk wel, maar daar bepaalt de leasemaatschappij, die is ook eigenaar.
Maar daar hoef ik me ook niet druk te maken over waardevermindering.
 
Weet niet hoe het bij en ander zit. Maar ik kan gewoon het schadeherstel bedrijf zelf uitzoeken die ik wil, zolang hij maar zit aangesloten bij de verzekering.
Hangt puur af van welke verzekering je afsluit.

Vrijekeuze schadeherstelbedrijf kost wel vaak iets meer in premie.