• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HotLips stelt zich voor!

HotLips

Detailing rookie
28 feb 2013
4
0
37
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje aant neuzen hier op het forum en vond het wel tijd om me dan maar eens voor te stellen ,^^

Ik ben Nicky, 25jaar, van het vrouwelijk geslacht en wonende in Peer (België )
Mn eerste auto was een BMW E36 318i van '92 en sinds vorige zomer heb ik een BMW E46 316i van '99. Heel net auto'tje met nog maar net 100000km op de teller :)

Na een hele tijd zoeken en uitpluizen heb ik volgende producten al in mijn bezit:

Monello - Microfiber bundel - Trio
Monello - Vetro Bianco
Monello - Disco Duo applicator pads
Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 1000ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml
Mothers Wax - FX Wheel Cleaner - 710ml
Poorboys World - Wheel Sealant - 235ml
Wolfgang - Black Diamond Tire Gel - 473ml

Volgende stap is dus materiaal om te kleien, voeden en waxen. Tips zijn altijd welkom! :-d

Welkom Nicky. Wat tips voor het voeden en waxen betreft: misschien handig om aan te geven of je dit met de hand wil doen, of dat je een machine wil aanschaffen. Verder zijn wat foto's met de toestand van de lak, (swirls e.d.) ook wel handig voor een goed advies. En wil je ook gaan polijsten, of niet nodig?

Wat een kleiset betreft: kies gewoon een behoorlijke en complete kleiset, en dan kun je je eerste ervaringen opdoen.

Dankje allemaal!! Voel me echt al helemaal welkom :-d

Wat betreft de hotlips, zal dit weekend ook wel eens een foto van mezelf op het smoelenboek plaatsen dan oordeel je zelf maar :)

Van de auto ga ik ook nog een deel foto's plaatsen, maar het is hier zo'n slecht weer momenteel.. Ik maak ze zo snel ik kan.

Ik denk niet dat er al ooit wax op de auto heeft gezeten dus hij heeft wel serieus wat TLC nodig ,^^ ik heb nog geen machine, wilde het eerst al eens met de hand gaan doen en dan langzaam aan wat meer investeren naarmate ik ervaring opdoe :)

Echt bedankt iedereen en een heel fijn weekend!! :party

De combi vrouwen en autoliefhebberij vind ik erg aan te moedigen ;)
en dan ook nog nette detailingspullen al.

Welkom :-)^