• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp bestelling

Chrizu

Detailing rookie
2 mrt 2013
7
0
Ik ben dus bezig met een bestelling te plaatsen alleen twijfel nog welke wax ik heb beste kan kopen voor mijn VW Golf 6 GTI PARELMOER wit.

Ik ben normaliter fan van Meguiars - Ultimate Liquid Wax maar zit nu te twijfelen of de Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 misschien niet een betere keus is?

Of weten jullie toevallig welke wax een nog beter resultaat zal boeken op mijn parlemoet witte lak?

Alvast bedankt!

Denk dat de keuze aan jezelf ligt,meguiars is eenmaal een goed merk en elke wax van hun voldoet bij mezelf erg goed.
Ben de laatste tijd ook bijzonder te spreken over dodo juice,maar zoals ik al zei iedereen heeft zijn voorkeur.
mvg ruud

Elke wax is eigenlijk goed, het gaat er vooral om wat je zelf prettig vind werken.