• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp bij uitbreiden stappenplan.

Bedankt voor alle hulp heren.

Ik ga waarschijnlijk gewoon wat testspots doen om de 3M producten te proberen.

Wel had ik nog een vraag over ontvetten. Ik lees overal dat ik de auto moet ontvetten voordat ik ga polijsten. Moet ik dit ook gaan doen en zo ja, welke producten adviseren jullie.

Thanks

Nick
 
Lak ontvetten moet je na het polijsten doen om de lak te inspecteren of alle defecten weg zijn of om de lak voor te bereiden op een wax ,Sealent of coating
 
Ik denk dat je dit niet helemaal goed hebt gelezen, want men ontvet dingen nadat ze vet zijn gemaakt. :p Dat doe je met je polijstmiddel, dus nadien ontvet je om inderdaad je werk te controleren én nogmaals om een brandschone lak over te houden alvorens een wax/sealant/coating/etc. aan te brengen. ;)
 

Oei, zit je er serieus over na te denken om daar spullen voor je waardevolle bezit vandaan te halen. No offence, maar die spullen daar worden door een Chineesje meegenomen naar China en daar gereproduceerd. Zonder de kennis daar achter.

Je moet er toch niet aan denken dat je voor honderden euro’s aan spullen koopt om op je auto te smeren die duizende euro’s heeft gekost en dat t dan mislukt omdat je een paar tientjes wou besparen op de pads?