• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gezocht bij machinaal polijsten in Amsterdam

jitzzzze

Detailing addict
5 dec 2012
360
62
Ik weet niet of dit de juiste plek hiervoor is, maar goed.

Ik ben al een tijdje bezig met handmatig detailen en dat gaat allemaal prima. Maar toch wil ik nu een stapje meer en een daadwerkelijke correctie maken op mijn Duitse auto.
Handmatig is dat niet/nauwelijks te doen dus is het bij verhullen gebleven.

Maar om nu zomaar een DAP900 aan te schaffen voor één- tot tweemaal gebruik in het jaar vind ik ook weer zoiets. Helemaal omdat je er met alleen het apparaat nog lang niet bent. De pads en polijstmiddelen kosten alles bij elkaar ook een lieve duit. En daar komt bij dat ik er totaal geen ervaring mee heb.

Daarom zoek ik iemand die mij eens wegwijs wilt maken in het DAP'en op mijn eigen wagen. Het liefst in Amsterdam of ergens vlakbij Amsterdam.

Als je er iets voor over wilt hebben wil ik wel helpen,althans,jou het werk laten doen en ik sta dan wel aan wal :-) Mijn middellen,mijn machines mijn plekje,jou auto en bij mij in Apeldoorn ;-)

Nou is Apeldoorn wel een heel klein beetje uit de richting voor me ;-) Bedankt voor je aanbod, maar ik ben toch echt op zoek naar iets dichter bij huis.

BTW; heb erg veel plezier van die handschoenen :)

Vind het niet erg om te verplaatsen, maar zoek toch wel iets binnen een half uurtje (+/-) van Amsterdam :)

Probleem met 'hulp' bij het polijsten is dat je 'hulp' vraag waar iemand minstens een dag mee bezig is (polijsten is niet 1,2,3 klaar). Dus weet wat je vraagt :)

Misschien een idee om een 2e hands DAP te scoren? De pads en polijstmiddel zijn inderdaad duur als je ze maar 1x gebruikt, maar die zul je ook bij de 'hulp' moeten betalen. Verzamel ze eventueel in stappen 2e hands.

Ik polijst alleen mijn eigen auto en ik vond het de investering wel waard. Pads slijten nauwelijks en zoveel product kost het ook niet. Ik heb de dap alweer 4 jaar denk ik, heb er in totaal 12 autos mee gepolijst denk ik. Misschien kan je je aankoopbedrag terugverdienen door auto's te polijsten voor anderen?

Vraag anders RST-smurf eens. Heeft een mooie werkplek in Bodegraven en heeft al vele beginners, waaronder ikzelf, op weg geholpen.

RST-Smurf is inderdaad een goede tip :)

Ik bedoelde met mijn opmerking gewoon dat je bijna vraagt 'wie polijst mijn auto' en niet 'wie heeft er 2 minuten over'. Dat willen een heleboel mensen wel maar waarschijnlijk niet gratis :)

Oh nee, dat bedoel ik helemaal niet. Mijn vraag is wie heeft er een machine + toebehoren te leen en wil mij eventjes op weg helpen.
Ik wil juist zelf mijn wagen polijsten, anders ga ik het nooit leren :)

Ikzelf woon in Barneveld, al iets dichterbij als Apeldoorn. Wellicht nog tever, maar laat maar horen. Je bent van harte welkom!

Hier in Purmerend van alle gemakken voorzien.

Demo, proberen, proefpolijsten met machines, samen hele auto?

Roep maar.

Ik poets sinds jaar en dag Audi's. Hard, lastig en Duits genoeg voor wat ervaring in die hoek.