• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gezocht! Sommige klanten kunnen niets in hun winkelmandje doen. Kan jij meehelpen?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
We hebben even wat hulptroepen nodig. Vandaag hebben een paar klanten gemeld dat ze niets in hun mandje konden doen of dat ze niet af konden rekenen. Het waren er niet heel veel, maar genoeg om tot onderzoek uit te gaan.

We hebben die klanten uiteindelijk verder kunnen helpen, maar wij kunnen het probleem hier niet reproduceren. We hopen met deze oproep klanten te vinden die hetzelfde probleem hebben.

We vermoeden namelijk dat browser cache of reeds geplaatste cookies het probleem zouden kunnen zijn. En dat is hier niet te reproduceren.

Zouden jullie iets in je winkelwagen willen doen en de door de checkout proberen te gaan? Probeer dit zowel als gast als ingelogde klant.

Meld even in dit topic als je problemen hebt zoals:

1) Je doet iets in je winkelwagen, maar vervolgens zegt je winkelwagen dat hij leeg is
2) Je probeert door de checkout te gaan, maar je ziet geen buttons om door te kunnen klikken.

Ik hoop dat iemand het probleem heeft, dan kunnen we kijken of we stap voor stap kunnen bepalen wat het probleem veroorzaakt. Ik neem dan even contact met je op via PM om de stappen (telefonisch) te doorlopen.
 
ik kan idd niets in mijn winkelwagentje steken
zowel als gast als ingelogd lid heb ik dit probleem
 
Op mijn telefoon (S20 FE) heb ik het probleem kunnen reproduceren. In de Chrome app een incognito tabblad geopent om als gast te proberen. Eerste twee nieuwe producten vanaf de voorpagina gelijk in de winkelmand en worden succesvol toegevoegd. Dodo Juice Hog hair brush, Wizard of Gloss Rim Detailing Brush Large.

Vervolgens klik ik op de laatste om de productpagina te bekijken. De winkelmand wordt nu als leeg aangegeven en nu kan ik niks meer toevoegen. Niet vanaf een productpagina, maar ook niet van een categoriepagina of de voorpagina. De "Toevoegen aan winkelmand" knop lijkt wel normaal te werken en verandert kort in "toegevoegd", maar de winkelmand blijft leeg.
 
Als gast geprobeerd:

Button donkergroen “in winkelwagen” , button kleurt lichtgroen “toevoegen…”, button kleurt lichtgroen “toegevoegd”.
Winkelwagen is vervolgens leeg.
 
Check
Android telefoon. Flesje BtbM aan winkelwagen toegevoegd. Vervolgens naar winkelwagen en daar krijg ik de melding dat er niets aan de winkelwagen is toegevoegd. Niet ingelogd overigens.
Zal nog eens op computer proberen.
[Edit] even geprobeerd op mijn desktop.
-Linux, Firefox, niet ingelogd: toevoegen aan winkelwagen gaat OK, vervolgstappen ook..
-Windows, Firefox en Edge, niet ingelogd: toevoegen aan winkelwagen gaat OK (vervolgstappen verzuimd te testen).
-Windows, Firefox en Edge, ingelogd: toevoegen aan winkelwagen gaat OK, vervolgstappen ook.
 
Laatst bewerkt:
In een normaal tabblad (geen incognito), ben ik vervolgens even ingelogd en alles werkte naar behoren. Op de incognito pagina ook ingelogd, maar daar wou het nog steeds niet werken. Op de normale pagina weer uitgelogd, kon vervolgens niks meer toevoegen aan de winkelwagen. Wéér opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft.

Zo, lekkere tekst he? :joy:
 
Enige tijd geleden heeft een maat van me bij jullie besteld, diverse browsers zowel inprivate mode als "normaal" geprobeerd, maar telkens was na enige tijd ineens de winkelwagen leeg. Uitloggen en weer inloggen met tussentijds browser sluiten bracht meestal de spullen in de winkelwagen weer terug. Uiteindelijk heeft hij via browser op de telefoon besteld.

Zelf lukte het zojuist niet om in te loggen via de website. Na het verwijderen van alle carclean cookies (behalve die van het forum) kon ik wel weer inloggen. In beide gevallen kon/kan ik wel artikelen in de winkelwagen leggen en er weer uithalen.
 
Genoeg feedback! Kom maar door allemaal en blijven testen. Ik ga straks aan de slag.

Iedereen dus even blijven testen / reproduceren.

Ik verander zo wat settings.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Na het inloggen en toevoegen van een product blijft de winkelwagen leeg.

Via “Mijn account” probeer ik mijn verlanglijst te open:
“De pagina die je hebt geprobeerd te bereiken kon niet worden gevonden.”

Hierna kies ik eerst een ander tabblad, bv “Adresboek” om hierna weer op “Mijn verlanglijst” te klikken en dan wordt mijn verlanglijst wel getoond.
 
Op mijn telefoon (S20 FE) heb ik het probleem kunnen reproduceren. In de Chrome app een incognito tabblad geopent om als gast te proberen. Eerste twee nieuwe producten vanaf de voorpagina gelijk in de winkelmand en worden succesvol toegevoegd. Dodo Juice Hog hair brush, Wizard of Gloss Rim Detailing Brush Large.

Vervolgens klik ik op de laatste om de productpagina te bekijken. De winkelmand wordt nu als leeg aangegeven en nu kan ik niks meer toevoegen. Niet vanaf een productpagina, maar ook niet van een categoriepagina of de voorpagina. De "Toevoegen aan winkelmand" knop lijkt wel normaal te werken en verandert kort in "toegevoegd", maar de winkelmand blijft leeg.
Dit kan ik reproduceren. Ik ga hier nu even mee aan de slag.
 
Wat ik net in mijn winkelwagentje probeerde te zetten, zit er nu ineens in.
Krijg verder niets anders meer in het winkelwagentje, maar als ik de webpagina sluit en ik ga weer opnieuw naar jullie website, dan zit het product wel in mijn winkelwagentje.
Mijn verlanglijst werkt ook weer
 
Zowel als gast als ingelogd kan ik niets toevoegen aan het winkelmandje.



Als ik een incognitoblad open in Google Chrome, kan ik wel spullen toevoegen aan het mandje.

Gebruik ik de Samsung browser op m'n telefoon (stock S20), dan kan ik wel zonder ingelogd te zijn, producten toevoegen




En het vreemde is, dat als ik de Samsung browser gebruik en ik ben ingelogd, ik alles in het mandje zie zitten die ik met de Google Chrome browser erin had gedaan maar niet in het mandje zag zitten..

 
Laatst bewerkt:
Op de Android was het nu opgelost. Al de dingen die ik in mijn winkelwagentje had gedaan voor de test zaten er in. En ik kon ook gewoon afrekenen
 
  • Leuk
Reactions: Tim