• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hulp nodig. ik krijg krassen niet uit de lak.

Gaat prima! Ik laat ze wel altijd even in een sopje staan en daarna gewoon met de doeken (niet de groene) mee de machine in! Gaat al heel lang goed.(met de foam pads dan)

Dat je de groenen beter apart kan doen ben ik inmiddels ook al proefondervindelijk achter gekomen, had het al wel gelezen en had de eerste keer netjes alles apart gewassen maar de tweede keer was ik helemaal stuk toen ik klaar was dus heb de hele boel zo in de machine gegooid. Alles wat wit was kwam er mooi lime groen weer uit:-D Maar ach, ze doen nog gewoon hun werk hoor, alleen hebben ze een iets ander kleurtje gekregen :)

ik kan de kleuren van de pads gelukkig nog wel goed van elkaar onderscheiden hoor, alleen hebben ze allemaal een groene waas over zich :-D