• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand al ervaring met de Woolly Mammoth Mega Thick Super Dryer Towel?

Freddy

Detailing rookie
25 dec 2009
18
0
Misschien beter dan de CSF Delirium Orange Drying Towel. Het moet natuurlijk nog handig blijven om je auto met zo een beest $$) te drogen.
Iemand dus al ervaring met de Woolly Mammoth ?

[MOD]Comerciele link verwijderd, zie forumreglementen[/MOD]
 
Vandaar mijn vraag aan Tim, de CG Orange baby komt uiteindelijk ook ergens anders vandaan.
 
Een slurper dat is het zeker.:)^ Even van tevoren(als het uit de verpakking komt) de doek in het koud water met azijn leggen. Ivm kleur afgifte.
 
chost10 zei:
Een slurper dat is het zeker.:)^ Even van tevoren(als het uit de verpakking komt) de doek in het koud water met azijn leggen. Ivm kleur afgifte.
Kan jij hem vergelijken met de "CSF Delirium Orange Drying Towel" (Orange Baby)?
 
Hij weegt meer dan de Delirium, dus neemt ook in absolute zin meer water op, maar of hij relatief gezien beter is, ik geloof het niet. Volgens mij kan je beter twee deliriums nemen dan 1 mega dikke doek.
 
Die van Carrand doet niet veel onder voor de Delirium, die heb ik namelijk beiden, maar ben toch wel geinteresseerd in die Woolly Mammoth. Met 1 trui kom je de winter ook niet door.....:D
 
McShine zei:
Die van Carrand doet niet veel onder voor de Delirium, die heb ik namelijk beiden, maar ben toch wel geinteresseerd in die Woolly Mammoth. Met 1 trui kom je de winter ook niet door.....:D

Dan slurpt het zeker meer:)^ En is super zacht:heart_eyes: