• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ijceman's beginners collectie

ijceman

Detailing addict
3 dec 2011
84
55
50
Ik ben mijn inventory aan het aanpassen en oude vervangen voor nieuwe producten.
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - maar naden gaan snel los
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (box) de oude box waar 1x klei en carnauba wax flesje bij zat verder super setje
Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 1000ml:no nog steeds niet van overtuigd
Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm maar wil er 1 bij staat op verlanglijst
Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
Poorboys World - Polish with Sealant - 473ml
Monello - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Monello - Peluche Verde - 45x45cm
Pro Vision - Fog Clear Anti Fog Wipe - 15ml
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - moet nog
CarPro - PERL Coat - 500ml
BO cleaner van BO motor-oil was apc veregetn afgelopen wek dus deze snel gehaald om te proberen:schaam
Hara was handschoen voor onderkant bumpers,velgen
Ik heb een aantal micro doekjes gekocht bij de action maar ga ze aanvullen met beter van Carclean:ja
Nu op verlanglijst: Delirium droogdoek,Megs Apc (groen of oranje)maar weet nog niet welke voor reinigen van trims and kunstof?

Hara was handschoen voor velgen en onderkant bumpers en dorpels

Dat zijn mooie producten al zeg. Ikzelf vind de Peluche Verde ook fijn werken en een mooie afmeting hebben.

(Maar wat een smilies zeg, dat zijn we hier niet meer gewend.) :)_[]

Ben je niet overtuigd van Supa Snow foam of van het foamen zelf?

apc:
Groen: buitenkant auto,dorpels etc.
oranje: stof, leder etc.
Weet iemand of het ook veel uitmaakt voor je leder [uitdrogen], APC groen of oranje?

Mooie spulletjes , let jij misschien ook op het aantal smiley's ??

1 wordt altijd toegelaten , 2 gaat meestal ook nog (naargelang welke dag het is :party )

Maar we zijn natuurlijk benieuwd naar de resultaten :-"

btw : beste wensen in dit nieuwe jaar !

bs zei:
Ben je niet overtuigd van Supa Snow foam of van het foamen zelf?

apc:
Groen: buitenkant auto,dorpels etc.
oranje: stof, leder etc.
Weet iemand of het ook veel uitmaakt voor je leder [uitdrogen], APC groen of oranje?

Groen = APC
Oranje = APC+

APC+ heeft als voordeel dat deze minder schuimt.
Verder zou deze naar mijn weten hetzelfde moeten zijn.

Mijn excuus voor de vele smileys ik wou er mee aangeven wat wel of niet goed was , maar zijn al weg gehaald.(te laat niet door mij)

Wat vind jij van de BO Cleaner? Maatje van mij heeft het, maar op de verpakking staat dat het te verdunnen is, maar zit al wel een sprayer op?
Onverdund vind ik het maar een glibberig zeepig goedje.

Sorry late reactie
Ben er niet echt over te spreken ,ik denk dat het in vette ruimtes wel goed is maar niet als gewone apc.