Ik ben mijn inventory aan het aanpassen en oude vervangen voor nieuwe producten.
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - maar naden gaan snel los
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (box) de oude box waar 1x klei en carnauba wax flesje bij zat verder super setje
Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 1000ml:no nog steeds niet van overtuigd
Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm maar wil er 1 bij staat op verlanglijst
Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
Poorboys World - Polish with Sealant - 473ml
Monello - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Monello - Peluche Verde - 45x45cm
Pro Vision - Fog Clear Anti Fog Wipe - 15ml
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - moet nog
CarPro - PERL Coat - 500ml
BO cleaner van BO motor-oil was apc veregetn afgelopen wek dus deze snel gehaald om te proberen:schaam
Hara was handschoen voor onderkant bumpers,velgen
Ik heb een aantal micro doekjes gekocht bij de action maar ga ze aanvullen met beter van Carclean:ja
Nu op verlanglijst: Delirium droogdoek,Megs Apc (groen of oranje)maar weet nog niet welke voor reinigen van trims and kunstof?
Hara was handschoen voor velgen en onderkant bumpers en dorpels
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - maar naden gaan snel los
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (box) de oude box waar 1x klei en carnauba wax flesje bij zat verder super setje
Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 1000ml:no nog steeds niet van overtuigd
Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm maar wil er 1 bij staat op verlanglijst
Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
Poorboys World - Polish with Sealant - 473ml
Monello - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Monello - Peluche Verde - 45x45cm
Pro Vision - Fog Clear Anti Fog Wipe - 15ml
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - moet nog
CarPro - PERL Coat - 500ml
BO cleaner van BO motor-oil was apc veregetn afgelopen wek dus deze snel gehaald om te proberen:schaam
Hara was handschoen voor onderkant bumpers,velgen
Ik heb een aantal micro doekjes gekocht bij de action maar ga ze aanvullen met beter van Carclean:ja
Nu op verlanglijst: Delirium droogdoek,Megs Apc (groen of oranje)maar weet nog niet welke voor reinigen van trims and kunstof?
Hara was handschoen voor velgen en onderkant bumpers en dorpels