Ik weet dat dit een oud topic is maar.....
Onlangs heb ik voor het eerst mijn nieuwe wagen (occasie) geijskrabd 2 avonden op rij, en de dag erna viel me op dat mn hele (getinte) achteruit nu onder de krassen zit (vermoedelijk dus van ruitenwisser en ijskrabber icm zand).
Heb de wagen pas net aangeschaft, maar deze krassen waren me ervoor nog niet opgevallen.. Als ik ze gezien had, had ik de wagen niet gekocht, dus vermoed dat het dus door mezelf komt.
Heb al contact gehad met Autotaal, maar die zeggen vervangen.
Ruitrepair vertelde me dat vervangen goedkoper wordt dan polijsten (?), terwijl GlasGarage Appeldoorn zei dat de ruit voor 220 vervangen kan worden.
Online bij autoglas Concurrent zag ik dat een achteruit voor mijn 206SW 520 euro zou kosten (EXL MONTAGE!!), hoe kan Glasgarage deze dan voor 220 vervangen?
Heeft iemand een idee waar ik de krassen weg kan laten halen? Voor een relatief normaal bedrag? Ik wil er ook niet teveel kosten aan doen, en heb quasi geen last van de krassen... alleen als je er met je neus opstaat ziet het er niet echt uit.
De hele achterruit zit er een beetje onder, en er is ook een golf van de achterruitenwisser te zien (ze zijn niet heel diep, maar sommige voel je net met je nagel, andere dan weer niet), ze zijn zowel verticaal als horizontaal. Aangezien ik een leek ben op autogebied ga ik er liever niet zelf mee aan de slag..
Groeten
L