• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IK foamer en Bilthamber

Delta

Detailing rookie
8 feb 2024
2
2
Forummers,
Ik heb Bilthamber touchless gekocht maar in de IK handfoamer geeft 2% op 1.5 liter (30ml) helemaal geen foam.
Wat doe ik fout ??

Heb je niet per ongeluk de pompverstuiver gekocht? Foutje is snel gemaakt natuurlijk want de foamers van IK geven op 0,5 of zelfs met een oud restje foam nog schuim is mijn ervaring

Zou je eens een foto willen sturen van de spuitmond en de binnenkant van de dop? Misschien dat ik je dan verder advies kan geven. 30ml of zelfs nog minder van m’n andere prewash zijn ruim voldoende om scheerschuim te maken is mijn ervaring namelijk

Bij mij zit de groene nozzle er op. En hier goed schuim met 30ml Auto Foam of Touch-Less.
1000014536.webp

Ik heb de Ik Foamer 2+ met ventiel, maar dat zou niks moeten uitmaken voor het schuim.
1000014537.webp

• Leuk
Reacties: mfmeijer