• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik (Stefan) en mijn Ibiza

Silver_Ibiza

Detailing rookie
18 okt 2008
97
0
Dag forumleden,

Laat ik mij eens voorstellen na al enige tijd dit forum te volgen en al vele dankbare tips te hebben vergaard. Ik ben Stefan 24 jaar en rij sinds afgelopen juli in een zilvergrijze Seat Ibiza uit 2003 (Sport, 130 pk tdi) Je kunt me voornamelijk zien rijden in de buurt van Amsterdam en Purmerend.

Mijn eerste bestelling heb ik reeds binnen en afgelopen week heb ik mijn auto maar eens met een compleet stappenplan onder handen genomen.

Hieronder alvast een voorproefje. De rest van de foto's zal ik straks in het Show Off gedeelte plaatsen.

Image141.jpg


Groet,
Stefan

Update: Een mooiere foto erbij gezet.
 
Welkom Stefan! Ik ben benieuwd naar de producten die je hebt gebruikt voor het stappenplan. En uiteraard naar nog meer foto's, maar dat spreekt voor zich...:grinning:
 
Dank je Martin. Ik heb zojuist mijn topic aangemaakt in het Show Off gedeelte daar heb ik zoveel mogelijk de behandeling proberen te beschrijven.

Klik voor een link
 
Hallo Stefan,

Welkom op dit forum. Ik ga zo naar de Show Off om je foto's en beschijving te zien.

Veel plezier met deze leuke hobby.

Groet,
 
Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Het detailen werkt erg verslavend moet ik zeggen. Dat ik er een nieuwe hobby bij heb kan ik dus wel zeggen inderdaad :cool:

Wat een goede sfeer trouwens op dit forum! Keep it up :)^