• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wil me (911) graag aan jullie voorstellen...

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Hi liefhebbers

Wilde me even voorstellen. Lees al enige tijd ,met heel veel genoegen, dit forum. Pas hier wel tussen....een heilige koe moet glimmen....veel glimmen, en lang glimmen.
Heb bijna jaar geleden de restauratie van de carroserie van mijn 911 SC (1981)afgerond. Nu nog de motor wat verfraaien.
Sinds enige tijd heb ik samen met mijn beste maat een mooie/leuke hobbyruimte , waar we heel blij mee zijn.
Wil me de komende weken gaan richten, op het polijsten van mijn auto, omdat dit door veel mensen geadviseerd wordt. Auto is ongeveer anderhalf jaar geleden gespoten(en daarna afgebouwd....wat wel wat langer duurde). Auto is gespoten met zgn 2K lak, en wel 2 x zwart, en 3 x blank. Kleur is Tiefschwarz(geen metallic, dus)
Mijn andere auto is een A4 Avant 1.8 T(2001), deze is zwart metallic.Op deze auto , ga ik eerst maar eens aan de slag, met de polijstmachine.

Zal in de diverse rubrieken , op dit forum , wel een topic neerzetten. Wil goed voorbereid aan de slag !

Grtz. 911

Welkom! Zeer benieuwd naar de foto's van de bolides en met de juiste producten moet het helemaal goed komen!

Welkom! Staat genoeg geschreven over hoe je de Audi kan laten glimmen...:) Porsches zijn er niet veel hier volgens mij. ben wel beneiuwd naar de foto's!

Hoi 911+

Welkom hier. Twee prachtige bolides om jezelf helemaal op uit te leven. Een 911 is natuurlijk 1 van de auto´s waar eigenlijk elke jongen wel van droomt. Helemaal prachtig als je die auto zodanig kunt detaillen dat hij met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Zijn de velgen trouwens nog okay ?????????? Gewelige bak. Een "echte" sportauto ..............
Goed ideetje misschien om binnenkort ( 16 mei ) naar de meeting te komen. Daar kun je de gevorderden aan het werk zien. Een aantal dingen zijn bijna niet uit te leggen op een forum, hoewel de informatie zeer bruikbaar is. Maar wanneer is een product bijvoorbeeld uitgewerkt ???? Zoiets moet je eigenlijk een keertje zien en voelen. Geldt ook een beetje voor het werken met een DAP. Hoe snel, hoe hard drukken en ga zo maar door.
Bekijk overigens de filmpjes op het forum ook goed. Daar leerde ik zelf veel van. Bijvoorbeeld HOE je moet kleien ???????????????

Het is allemaal erg gemakkelijk eigenlijk. Sleutelwoord is geduld. En dat schijn je wel te hebben, anders begin je niet aan een 911 :lol :lol :lol

Leonneke zei:
Hoi 911+

Welkom hier. Twee prachtige bolides om jezelf helemaal op uit te leven. Een 911 is natuurlijk 1 van de auto´s waar eigenlijk elke jongen wel van droomt. Helemaal prachtig als je die auto zodanig kunt detaillen dat hij met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Zijn de velgen trouwens nog okay ?????????? Gewelige bak. Een "echte" sportauto ..............
Goed ideetje misschien om binnenkort ( 16 mei ) naar de meeting te komen. Daar kun je de gevorderden aan het werk zien. Een aantal dingen zijn bijna niet uit te leggen op een forum, hoewel de informatie zeer bruikbaar is. Maar wanneer is een product bijvoorbeeld uitgewerkt ???? Zoiets moet je eigenlijk een keertje zien en voelen. Geldt ook een beetje voor het werken met een DAP. Hoe snel, hoe hard drukken en ga zo maar door.
Bekijk overigens de filmpjes op het forum ook goed. Daar leerde ik zelf veel van. Bijvoorbeeld HOE je moet kleien ???????????????

Het is allemaal erg gemakkelijk eigenlijk. Sleutelwoord is geduld. En dat schijn je wel te hebben, anders begin je niet aan een 911 :lol :lol :lol

Hi Leonneke,

Bedankt voor de tips, ga zeker die filmpjes even bekijken. Velgen van de Porsche, (Fuchs 16"), zijn door de velgendoktor(Uden), weer superrr !! gemaakt.
Leuk idee, die meeting. Misschien kom ik wel met de Porsche, hoewel, er de komende weken nog aan de motor gewerkt gaat worden. Audi die super glanst, is ook niet verkeerd, en daar stap je na een tit weer uitgerust uit(Wel hard werken, in die Porsche......echt Spartaans autorijden)
Ennuhhh....Zal inderdaad met geduld aan de slag gaan.

Thanks !:)

dovdmeer zei:
Welkom! Staat genoeg geschreven over hoe je de Audi kan laten glimmen...:) Porsches zijn er niet veel hier volgens mij. ben wel beneiuwd naar de foto's!

Thanks, Dennis
Zullen zorgen, dat de glimmende Audi's de Nederlandse wegen blijven sieren !:-d ................en de Porsche moet als een druppel worden !