• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wil me graag aan jullie voorstellen.

Jordyboy1992

Detailing chief
10 mei 2018
222
88
Beste Forumleden,

Bij deze wil ik me graag voorstellen.
Ik ben Jordy en ben nog een paar dagen 25 jaar. Ik woon in Lommel(belgie).
Ruim 4 jaar geleden heb ik (toen) een nieuwe Ford Fiesta gekocht. Vanaf het begin dat ik deze auto had, wou ik gaan investeren in cleaning stuff. Helaas is het daar nooit van gekomen, want als ik iets doe, wil ik het goed doen en de kosten hielde mij tegen.

Een aantal weken geleden, was ik weer eens wat rond aan het kijken om mijn auto toch eens goed onderhanden te nemen. In het eerste voorjaars zonnetje sprongen de tranen namelijk in mijn ogen.
Mijn 4 jaar oude Fiesta zag er ondertussen namelijk echt niet meer uit. Daar moest iets aan gebeuren vond ik!! Toen ben ik me eerst eens gaan verdiepen in het wassen van de auto, daarvoor heb ik de Monello new car starterskit besteld. Daarnaast heb ik 2 nieuwe emmers gekocht, voor het 2 emmer systeem wat ik van dit forum had geleerd met dank aan de how to: Dibbuzz carwash & wax. (super bedank Dibbuzz!!)

Vervolgens ben ik me direct gaan verdiepen in de volgende dingen: wassen, kleien, glaze, waxe.
Enige wat ik nog uitgesteld heb is polijsten, omdat ik erg graag het resultaat wou zien zonder te polijsten.
Door de how to: Volledig exterieur stappenplan handmatig (met video's) ***20-11-15 Update geplaatst*** ben ik erg veel wijzer geworden, echt een top uitleg Dibbuzz nogmaals bedankt!!

Uiteindelijk heb ik de auto vorige week eens flink onderhanden genomen en het resultaat is echt geweldig. Credits na dit forum, want ik heb echt alle info hier vandaan gehaald en ben ondertussen een kleine verslaving rijker aan het worden! De producten die ik gebruikt heb, ben ik allemaal erg tevreden over! Geen enkel product die niet nabezorgen werkt!!

Hieronder wat foto's van de producten die ik besteld heb en een aantal foto's van mijn net gepoetste Fiesta!

Schermafbeelding_2018_05_10_om_20_53_30.png
Schermafbeelding_2018_05_10_om_20_53_50.png
Schermafbeelding_2018_05_10_om_20_54_15.png
Schermafbeelding_2018_05_10_om_20_54_32.png


Schermafbeelding_2018_05_10_om_21_02_31.png
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_c9f.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_ca5.jpg





 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en Timm
Welkom hier!

Mooie collectie al. Misschien een leuke toevoeging: waxaddict feeder tyre conditioner.

Want. Je bruine bandjes springen er wel uit op de foto's

Verder ziet ie er netjes uit hoor!!

Veel poetsplezier.
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Welkom hier!

Mooie collectie al. Misschien een leuke toevoeging: waxaddict feeder tyre conditioner.

Want. Je bruine bandjes springen er wel uit op de foto's

Verder ziet ie er netjes uit hoor!!

Veel poetsplezier.

Bedankt Roy, ook voor je tip! Die bandjes storen mij namelijk behoorlijk haha!
Gaat op het verlanglijstje, wil binnenkort een dap900 en toebehoren bestellen dan bestel ik direct de wasaddict mee!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
welkom Jordy! veel lees en poetsplezier! Hier nog een belg!
Thanks Krikke! ben het forum aardig door aan het spitten, zeer verslavend! haha kijk een landgenoot, ben alleen geen belg(wel een reserve belg zeggen ze vaak) ben Nederlander maar na het relaxte België verhuist een jaar of 10 geleden:)
 
  • Leuk
Reactions: krikke55
welkom bij de club,
en weer een fiesta erbij:grinning::grinning:
de fiesta laat zich lekker corrigeren en
als ik zie wat je allemaal heb aangeschaft gaat het helemaal goed komen
ben benieuwd naar de pics
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Foto's zijn zeker altijd welkom :grinning:
Dit is trouwens mijn bolide
20180510_165055.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Mooie Fiesta Remon! St line of echt een ST?
Heb een Titanium! Blijf het echt mooie wagens vinden, zowel de nieuwe als de iets oudere!
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
:grinning:dank je wel Jordy,
Een St-line model 125pk;)
Inderdaad dit model vind ik ook mooi
Hoewel het nieuwe model st line ook wel netjes is de wat standaard uitvoering vind ikzelf wat minder
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Netjes Remon!!
thanks, ja vind de nieuwste fiesta's wel wennen hoor. Oogt een stuk kleiner voor mijn gevoel;) maar blijft nog een gaaf model!
 
  • Leuk
Reactions: Rémon