• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Indicator inhoud flessen

Saturdave

Detailing chief
11 jun 2012
327
85
47
Rotterdam / Jabeek
Heb gezocht maar dit topic nog niet eerder gevonden. Ik zou het wel handig vinden als er op bijvoorbeeld de flessen van Mezzo, Finale, etc, een smal doorzichtig verticaal strookje zou zitten. Hierdoor is het vanaf de buitenkant van de fles goed te zien hoe het met de inhoud gesteld is. Aan het gewicht van de fles is het zo slecht inschatten. Van boven af erin kijken werkt ook niet nauwkeurig.

Ben het al op een aantal huishoudelijke produkten tegen gekomen, dus dacht waarom niet voor deze produkten. :)

Idee?

Op zich ben ik het met je eens dat het informatief zou zijn, maar als het product er € 2,- duurder van zou worden zou ik de meerwaarde er niet van inzien.

Waarom zou je tot op de ml willen weten hoeveel polijstmiddel je nog hebt?

Ik heb altijd voldoende flessen op voorraad, en daarmee boeit het me dus weinig hoeveel of hoe weinig er nog in een fles zit.

Niet respectloos bedoeld trouwens!

In het huishouden gebruiken we producten die geconcentreerd zijn
Die zitten in een semi doorzichtige fles met maatverdeling
Als ze leeg zijn zijn zo voor mij ....

Ja een idee, maar nee niet haalbaar... (heb ik uit eerdere informatie verkregen)
Vraag is al eens eerder gesteld, antwoord was toendertijd dat het materiaal waar de huidige flessen van gemaakt zijn zich niet leent voor deze toepassing...

Poorboys heeft van die flessen.....................die zijn helemaal doorzichtig.
Kun je ook de "staat" waar het goedje zich in bevind goed beoordelen.

als monello dan ook in doorzichtige fles zou zitten, en je er een thermo seal(????) omheen zou doen met een doorzichtg randje?

(lees thermo seal als: een hoesje dat er omheen zit gekrompen/gesmolten) dan zijn de productie kosten niet heel veel hoger.

voor mij zou het ook niet echt uit maken, gewoon altijd zorgen dat je 1 fles mezzo of finale op voorraad hebt.