• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Innotec & blanc car produkten

Jackie

Detailing addict
17 mei 2009
62
52
Hallo,

Sinds een tijdje kijk ik mee op dit forum. Ik vind het een leuk een leerzaam forum waar ik al veel tips & handige trcs heb gezien.

Graag zou ik willen weten wat jullie van Innotec en blanccar produkten vinden.

Ik gebruik het zelf om mijn auto ermee te onderhouden en ik ben erg tevreden, maar ik ben nieuwsgierig of iemand van jullie de produkten kent en wat jullie ervaringen ermeezijn?

Misschien zijn er wel veel betre produkten dan die ik nu gebruik??

Groet,


Jackie:grinning:
 
Innotec ken ik, nog niet echt mee gewerkt, blanccar ken ik niet, maar ik denk dat het hetzelfde is als innotec, daarmee bedoel ik dat het producten zijn voor garagebedrijven, leuk all-round spul, vaak bevatten de middelen fillers om krasjes te verbergen, dus snel resultaat in korte tijd. Maar goed dat ik mijn mening.
Ik vind ook dat er veel betere producten zijn dan Innotec en Blanccar, neem een dodojuice, poorboy's, wofgang etc etc. Maar ja, daar is de prijs dan vaak ook naar.
 
Bedankt voor je reactie! Ik ga eens kijken welke wax produkten ik het beste kan bestellen voor vven zilverkleurige auto? Maar voor een groentje zoals k moet ik wel toegeven dat het een hele hoop produkten zijn, Ik zie door de bomen het bos niet meer waar kan ik het beste mee beginnen? wleke produkten raden jullie mij aan?:)_[]
 
Voor onze zilvere auto ben ik erg te spreken over de Natty's paste wax.
https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Nattys_Paste_Wax_225gr_PB-NPW_100715

Heerlijke wax, gemakkelijk aan te brengen en laat geen witte resten achter !

Gr. Arjan
 
Oke, bedankt maar welke hardwx moet er dan over om mooie druppelvormige waterdruppels op de auto te krijgen?:)^
 
De ene is hard en de andere zacht :D Zo heb je ook nog vloeibare waxen.
Een harde wax zou langer houden dan een zachte. Of dat echt zo is, geen idee :weetniet Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur, de een vind een paste wax fijn, en de ander een vloeibare. Vaak zijn de eigenschappen vrijwel hetzelfde.
 
Hoi;

Over Innotec kan ik je wel wat meer vertellen. Ik kan deze producten namelijk afnemen ( zakelijk ).
Het zijn inderdaad producten die vooral voor grotere bedrijven zijn.

MAAR: Innotec heeft echter WEL een aantal producten die echt van wereldklasse zijn.
Zij hebben een spuitbus waarmee je plastic kunt repareren. Deze spuitbus kun je "in relief" laten vernevelen. Vooral erg goed te gebruiken bij zwarte bumpers die compleet gaar zijn. Je zet dus een nieuwe coating op het kunsstof.
Bovendien heeft meen een product, waarmee je hard plastic kunt repareren. Dit product droogt binnen 1 minuut keihard op en daarna kun je er bijvoorbeeld in boren. Ideaal als er stukken afgebroken zijn.
Verder nog een verf met structuur. Anti-slip. Heel erg goed.

De producten voor de auto te wassen enz. ken ik niet .........................

Denk dat die inderdaad meer bedoeld zijn voor VEEL en SNEL resultaat.
Niet voor het echte detailwerk ...... Leonneke
 
Hoi,

Wie kan mij wat tips welke produkten ik het beste kan kopen om een een zilver kleurige nissan wat kleine krasjes te verwijderen en gelijk tijdig in de wax zet.

Het budget is ongeveer 80 euro!!!:-&
 
Ik zat zelf te denken aan poorboy's world produkten, volgens mij is dat de beste prijs/kwaliteitsverhouding?/ of zit ik er nu naast en welke produkten klan ik dan het beste als eerste aanschaffeN?
 
Jackie zei:
Ik zat zelf te denken aan poorboy's world produkten.

Hoi Jackie: Volgens mij maak je nu wat teveel "bochten" in dit topic. Je wilt informatie over bepaalde merken, maar gaat nu een compleet andere richting in ??????????

Misschien deze vraag in een ander topic stellen. Zal toch alvast proberen je op weg te helpen.

Poor Boy's maakt zeer goede producten met een nette prijs. Je koopt dus kwaliteit voor niet al teveel geld. Grootste probleem zal echter zijn, om wat voor krasjes gaat het ??????
Krasjes verwijderen lukt af en toe met de hand. Met een machine heb je 100 % kans op succes. Mocht je geen machine hebben, dan zul je in elk geval goede hand-pads nodig hebben. Ik zou dan kiezen voor een oranje handpad, met de hoogste cutting-factor. Dan bestel je daar SSR1 bij.
Lukt het niet, met de hand, kun je nog uitwijken naar SSR2.
Of kies voor twee soorten hand-pads. Kun je wisselen en proberen.
Een goede wax is de Natty's. Niet duur, veel in de pot, gemakkelijk in gebruik, goed resultaat. Dus Poor Boy's prima keuze, maar wel goede pads nodig om ook daadwerkelijk de krasjes aan te kunnen pakken.
Met de hand een "hels" karwei ................ Leonneke
 
@Jackie:
We gaan wel een beetje off-topic zo, maar is dat budget enkel voor het verwijderen van de krasjes en de wax? Of moeten daar ook de overige stappen uit betaald worden?
Als je een all-in-one wilt hebben van Poorboy's, kun je eens kijken naar de Polish with Sealant of de Polish with 100% Carnauba Wax.
 
JA, jullie hebben gelijk. Ik spring een beetje van de hak op de tak!! Sorry, is niet erg handig, maar ik zou toch graag wat advies van jullie willen hebben welke pb spullen ik moet aanschaffen. Moet ik een nieuwe topic openen?