• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Inspectielamp

Kilometervreter

Detailing rookie
13 jun 2011
49
0
Hallo mede forummers,

Na de laatste polijst beurt binnen zit ik er hard aan te denken om een inspectielamp aan te schaffen.
Het is denk ik straks buiten ook een fijn hulpmiddel omdat de zon toch niet altijd schijnt in Nederland.
Mijn vraag aan jullie: Wat voor lamp gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen met de door jullie gebruikte lamp?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan er weinig over vinden, ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Gebruik zelf twee bouwlampen en een high power LED lamp. Zijn niet al te duur en hebben een goede lichtopbrengst voor het goed in beeld brengen van de swirls, hologrammen e.d.

Op het forum zijn er wel eerder discussies over geweest!

Een Brinkmann werkt erg fijn
https://www.Carclean.com/product/Br...enon_Rechargeable_Spotlight_800-2200-0_101217

Hier heb ik ook diverse lampen bij de hand, Brinkmann, Led lenser en verschillende led lampen.

Ik gebruik ze eigenlijk allen even vaak, het ene lakdefect zie je beter met het de ene lamp, een ander lakdefect beter met een andere lamp. :ja

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel je wil uitgeven....
Maar met een goedkoop led zaklampje kom je vaak ook al een heel eind (zie foto)

licht006.webp

ik heb verleden week nog 32 euro betaald voor die brinkmann(was in de aanbieding) , schijnt iig veel beter dan die oranje lamp uit de action :-b

Ik gebruik een Fenix TK35 LED zaklamp. Max 820 lumen. Ik wilde graag een multifunctionele zaklamp hebben i.p.v. de Brinkman.

Laatst bewerkt door een moderator: